Quote (triple_han @ Sun, 13 Jan 2008, 15:37)
GeldZaaieN.. Als je die zelfs ook maar een klein beetje grappig vond is het triest met je gesteld.
eerlijk gezecht zijn ze niet grapig maar ik verveelde me dus ik schreef gewoon wat als eerst in me opkomt ?
Waar zeg ik eigelijk dat ik het grappig vind ?
En heb je eigelijk iets tegen mij ? want in de H3 topic begon je ook al stoer tedoen ,kan die topic effe niet zo snel vinden.
Waarom eigelijk omdat je een TT heb ?