d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Error
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 04:26pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 10:12pm)
check even welk moederbord er in je pc zit als je een standaart packerd bell of dell pc hebt heb je dat zo opgezocht
ga met die info naar een computer winkel (zeg hun welk moederbord je hebt) en koop 1 gig ram (viritueel geheugen) dat zal je goed doen wink.gif

zet je pc uit, schroef de zijkant eraf en vervang je ram die erinzit voor degene die je hebt gekocht. en laat die andere er maar uit of stop hem erlangs let wel op !! de grootste moet het dichtstbij de processor van groot naar klein dan smile.gif

IXI

+ je hebt miss wel je eerste echt pc upgrade uitgevoert dat is altijd vet ^^


Yup maar het moet zo cheap mogelijk dus ik denk dat ik een 256mb agp kaart + 512 mb sdram koop en paar maanden later nog een keer 512mb sdram ^^
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 10 2008 04:30pm
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 23:26)
Yup maar het moet zo cheap mogelijk dus ik denk dat ik een 256mb agp kaart + 512 mb sdram koop en paar maanden later nog een keer 512mb sdram ^^


kan je doen, een probleem je kaart heeft ook ram nodig dus kom je nog tekort..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 04:36pm
speel gewoon diablo en w8 met andere spellen tot je een goeie pc hebt

heb je pentium 3 nu dat je geen 500 mbram hebt?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 10 2008 04:38pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jan 2008, 23:36)
speel gewoon diablo en w8 met andere spellen tot je een goeie pc hebt

heb je pentium 3 nu dat je geen 500 mbram hebt?


hey niet spotten mn oude pentium 4 had ook 256 ram tot ik vond dat het te weinig was en er ff 512 bijklikte
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 05:01pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 10 Jan 2008, 23:38)
hey niet spotten mn oude pentium 4 had ook 256 ram tot ik vond dat het te weinig was en er ff 512 bijklikte


is nog steeds slecht muhaha ^^!^!
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 10 2008 05:31pm
Quote (mrs.piggy @ Thu, 10 Jan 2008, 21:22)
Je Ram geheugen uitbreiden denk ik


Let wel op of je nog een ram kaart kwijt kan en welke type anders ga je gewoon naar het dubbele wat je nu heb als het in je slot pas
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll