d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Heb Een Diablo Clone Gevonden! > Opvolger Diablo 2?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 10 2008 12:01pm
de post boven je quoten is niet verplicht
en hoe de neuk komt het dat ik hier weer actief aan het posten ben..

ik stel voor dat robuust arikrapies en monGOOLZU een kamer huren.

This post was edited by edujackass on Jan 10 2008 12:02pm
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 12:01pm
Quote (robuust @ Thu, Jan 10 2008, 06:00pm)
daar ben ik te lui voor wink.gif


bewaar die invite voor akiraprise die wilde ook spelen
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 10 2008 12:03pm
en hellgate is meer een diablo cloon omdat die ook datweerkelijk d2 elementen bevat zoals een horadric cube, wart, warts leg, cow lvl een sooort van cain maar die lijkt er niet direct op.
alleen nu is het keiharde poep en worden ze van alle review kanten gegangbanged omdat het zo slecht is atm.
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 12:08pm
over 10 minuten is de download klaar bounce.gif bounce.gif bounce.gif bounce.gif bounce.gif bounce.gif
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Jan 10 2008 12:10pm
De fun factor van hgl ligt inderdaad veel stukken lager dan diablo, en kan aan geen kanten vergeleken worden.

Hopelijk doen ze het beter met Mythos, maar ik heb nog alleen maar slechte dingen erover gehoord.
Flag Ship Studios heeft alzins geen goeie indruk gemaakt bij mij (en waarschijnelijk de meesten).
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 12:11pm
heb vroeger fate gespeeld

een complete diablo ripoff maar zeer vermakelijk.. de lead designer van fate werkt mee aan mythos..

dus eigenlijk fate online ofzo
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 10 2008 12:14pm
dus eigenlijk NEE geen fate online want mensen die meewerken aan flagship zijn vooral mesnen uit BLIZZARD NORTH en wat deed BLIZZARD NORTH? DIABLOOOOO ben je nu ieeetjsie pieiiitttsjie slimmer geworden monGOOLzu?

imageshack doet kut dus maar ff tinypic

http://i4.tinypic.com/6nqjndz.jpg
http://i3.tinypic.com/6pq3e69.jpg

probeeerrr een vroegere joindate als de mijne te vinden.
ik zit nog bij de top 100 eerste helglate spelers dankzij peter.

lawlol @ je huilpost.

This post was edited by edujackass on Jan 10 2008 12:19pm
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 12:17pm
Quote (edujackass @ Thu, Jan 10 2008, 06:14pm)
dus eigenlijk NEE geen fate online want mensen die meewerken aan flagship zijn vooral mesnen uit BLIZZARD NORTH en wat deed BLIZZARD NORTH? DIABLOOOOO ben je nu ieeetjsie pieiiitttsjie slimmer geworden monGOOLzu?


heb je geen moederliefde gehad ofzo? gogo 100%
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 10 2008 12:31pm
Quote (edujackass @ Thu, 10 Jan 2008, 18:14)
dus eigenlijk NEE geen fate online want mensen die meewerken aan flagship zijn vooral mesnen uit BLIZZARD NORTH en wat deed BLIZZARD NORTH? DIABLOOOOO ben je nu ieeetjsie pieiiitttsjie slimmer geworden monGOOLzu?

imageshack doet kut dus maar ff tinypic

http://i4.tinypic.com/6nqjndz.jpg
http://i3.tinypic.com/6pq3e69.jpg

probeeerrr een vroegere joindate als de mijne te vinden.
ik zit nog bij de top 100 eerste helglate spelers dankzij peter.

lawlol @ je huilpost.


het een sluit het ander toch niet uit, er kunnen mensen van blizz en fate mee hebben gewerkt?
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 10 2008 12:37pm
Quote (edujackass @ Thu, Jan 10 2008, 06:46pm)
random pmt random.

naja, ik vond mythos zuigen en hellgate zuigt atm ook. ze moeten nog geupdated worden


idd, kheb mythos een week gespeeld en kvond er niks aan.

Quote (robuust @ Thu, Jan 10 2008, 06:59pm)
<IMG alt="" src="http://i10.tinypic.com/6ybzgn7.png">




wahahahaha, ben ik nou ook cool?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll