d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sappige Verhalen. > ;--)
Prev123425Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 10:44am
eerste keer gezoend - 11
eerste keer verder - 15
eerste keer gebalt - 16

leuke info he..

Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 17:27)
Eerste (tong)zoen (ontgroening): nog niet gebeurd
Eerste keer verder gegaan dan zoenen: nog niet gebeurd
Eerste keer gebalt: nog niet gebeurd

leeftijd 20

goed van mij he tongue.gif


zegt genoeg

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 10 2008 10:46am
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 10:49am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 04:44pm)
eerste keer gezoend - 11
eerste keer verder - 15
eerste keer gebalt - 16

leuke info he..



zegt genoeg


Wat zegt genoeg..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 10:50am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 17:49)
Wat zegt genoeg..


dat je of zwaar gelovig bent of fucking lelijk..

maar ik wwou niet onbeleeft klinken dus sorry.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 10 2008 10:51am
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 10:52am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 04:50pm)
dat je of zwaar gelovig bent of fucking lelijk..

maar ik wwou niet onbeleeft klinken dus sorry.


Hoe bedoel je tunnelvisie

Als ik zeg dat ik atheist ben en knap geloof je me niet?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 10:56am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 17:52)
Hoe bedoel je tunnelvisie

Als ik zeg dat ik atheist ben en knap geloof je me niet?


zou ik er wat aan hebben als ik je geloof?
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 10:57am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 04:56pm)
zou ik er wat aan hebben als ik je geloof?


Moeilijk he normaal reageren

Antwoord eens op mijn vraag 'badboy'
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 10:59am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 17:52)
Hoe bedoel je tunnelvisie

Als ik zeg dat ik atheist ben en knap geloof je me niet?



atheist met een ego geloof ik wel

knap zul je moeten bewijzen
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 11:03am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 04:59pm)
atheist met een ego geloof ik wel

knap zul je moeten bewijzen


knap is subjectief he

wil best mijn foto posten hoor ff uploaden
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 11:04am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 18:03)
knap is subjectief he

wil best mijn foto posten hoor ff uploaden


je mag ook je msn geven gaat sneller
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 10 2008 11:04am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 19:03)
knap is subjectief he

wil best mijn foto posten hoor ff uploaden


Graag, dan kan ik ejaculeren.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123425Next
Closed New Topic New Poll