☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Sappige Verhalen. > ;--)
Prev
1
2
3
4
25
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 4426
Replies: 246
Track Topic
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#11
Jan 10 2008 10:44am
eerste keer gezoend - 11
eerste keer verder - 15
eerste keer gebalt - 16
leuke info he..
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 17:27)
Eerste (tong)zoen (ontgroening): nog niet gebeurd
Eerste keer verder gegaan dan zoenen: nog niet gebeurd
Eerste keer gebalt: nog niet gebeurd
leeftijd 20
goed van mij he
zegt genoeg
This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 10 2008 10:46am
Goonzu
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold
:
0.00
Warn: 90%
#12
Jan 10 2008 10:49am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 04:44pm)
eerste keer gezoend - 11
eerste keer verder - 15
eerste keer gebalt - 16
leuke info he..
zegt genoeg
Wat zegt genoeg..
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#13
Jan 10 2008 10:50am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 17:49)
Wat zegt genoeg..
dat je of zwaar gelovig bent of fucking lelijk..
maar ik wwou niet onbeleeft klinken dus sorry.
This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 10 2008 10:51am
Goonzu
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold
:
0.00
Warn: 90%
#14
Jan 10 2008 10:52am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 04:50pm)
dat je of zwaar gelovig bent of fucking lelijk..
maar ik wwou niet onbeleeft klinken dus sorry.
Hoe bedoel je tunnelvisie
Als ik zeg dat ik atheist ben en knap geloof je me niet?
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#15
Jan 10 2008 10:56am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 17:52)
Hoe bedoel je tunnelvisie
Als ik zeg dat ik atheist ben en knap geloof je me niet?
zou ik er wat aan hebben als ik je geloof?
Goonzu
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold
:
0.00
Warn: 90%
#16
Jan 10 2008 10:57am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 04:56pm)
zou ik er wat aan hebben als ik je geloof?
Moeilijk he normaal reageren
Antwoord eens op mijn vraag 'badboy'
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#17
Jan 10 2008 10:59am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 17:52)
Hoe bedoel je tunnelvisie
Als ik zeg dat ik atheist ben en knap geloof je me niet?
atheist met een ego geloof ik wel
knap zul je moeten bewijzen
Goonzu
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold
:
0.00
Warn: 90%
#18
Jan 10 2008 11:03am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 04:59pm)
atheist met een ego geloof ik wel
knap zul je moeten bewijzen
knap is subjectief he
wil best mijn foto posten hoor ff uploaden
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#19
Jan 10 2008 11:04am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 18:03)
knap is subjectief he
wil best mijn foto posten hoor ff uploaden
je mag ook je msn geven gaat sneller
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#20
Jan 10 2008 11:04am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 19:03)
knap is subjectief he
wil best mijn foto posten hoor ff uploaden
Graag, dan kan ik ejaculeren.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
25
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact