d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hcl? > Iemand :d?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 8 2008 01:08pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Jan 8 2008, 06:39pm)
Remy. Ik ben meer van het kijken als hij bezig is.
Mietje.

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 8 2008 01:14pm
Wuben maakt niet zo'n punt van leeftijden.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 8 2008 01:48pm
Quote (�?NNI @ Tue, 8 Jan 2008, 20:14)
Wuben maakt niet zo'n punt van leeftijden.


huh.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 8 2008 02:14pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jan 8 2008, 08:48pm)
huh.gif


En u bent nie mee waarom?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 8 2008 02:51pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, 8 Jan 2008, 21:14)
En u bent nie mee waarom?


wat bedoel je?
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 8 2008 03:31pm
Volgens mij komt de topicstarter hier nooit meer terug bangin.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 8 2008 03:51pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jan 8 2008, 09:51pm)
wat bedoel je?


Laat maar.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 9 2008 01:55am
Quote (Akiraprise @ Tue, Jan 8 2008, 10:31pm)
Volgens mij komt de topicstarter hier nooit meer terug  bangin.gif


Maakt dat uit?
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold: 12,649.00
Jan 9 2008 04:05am
Quote (Skulvar @ Wed, 9 Jan 2008, 08:55)
Maakt dat uit?


De brandweer, DIE maakt het uit!

edit: ZO, heb ik ook ff m'n steentje bijgedragen aan al deze nutteloze reacties...
Maar ben het eens met Stefan:
Quote (stefan_FFH @ Tue, 8 Jan 2008, 18:52)
btw ik spel geen hcl
1x lag=dood nn ^^




This post was edited by MarkIris on Jan 9 2008 04:06am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll