d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jullie Favorieten Eten > Yo
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 7 2008 04:45pm
Ik kan 3 à 4 'goede' gerechten (die je een gezelschap met goed fatsoen kan voorzetten) degelijk klaarmaken. Daarnaast nog wat voorgerechten (sushi is favo en favo is een kutwoord) die deze boy uit zijn vingers tovert.

Mijn laatste aanwinst is een overheerlijke pasta in wijn-roomsaus.

Overigens bestel ik bijna altijd vis als ik uit eten ga. Kankergezond, ouwe.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 04:48pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 7 Jan 2008, 23:45)
Ik kan 3 à 4 'goede' gerechten (die je een gezelschap met goed fatsoen kan voorzetten) degelijk klaarmaken. Daarnaast nog wat voorgerechten (sushi is favo en favo is een kutwoord) die deze boy uit zijn vingers tovert.

Mijn laatste aanwinst is een overheerlijke pasta in wijn-roomsaus.

Overigens bestel ik bijna altijd vis als ik uit eten ga. Kankergezond, ouwe.


ohmy.gif

ik eet geen vis ^
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Jan 7 2008 04:52pm
ik eet nooit....
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jan 8 2008 12:39am
Dürum van Willeys =D
Pizza
ChajneeZ!!!11
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 8 2008 12:59am
Boerekool!
Mét unox rookworst, uiteraard.

This post was edited by Skulvar on Jan 8 2008 01:00am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 8 2008 03:37am
TOSTIES, BOERENKOOL, SPAGETTIE CARBONARA OF BOLAGNAISE ( HOW THE FUCK SCHRIJF IK DAT GOED? ) erhm, biefstuk met ja verzin maar iets tongue.gif pizza ,
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 8 2008 07:27am
Quote (RubberNinja @ Mon, 7 Jan 2008, 21:42)
bami met kerrie poeder, sambal, vlees+ham, doe er saté saus erover met een sate en smullen :] en ja ik maak het zelf


Hoe maken jullie Chinese motherfuckers die eieren klaar? Die zijn fijjjjjjjjjjn! heart.gif

Mijn favoriete eten is nasi van de chinees. Oooh en satésoep!
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 8 2008 09:49am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 7 Jan 2008, 23:45)
Ik kan 3 à 4 'goede' gerechten (die je een gezelschap met goed fatsoen kan voorzetten) degelijk klaarmaken. Daarnaast nog wat voorgerechten (sushi is favo en favo is een kutwoord) die deze boy uit zijn vingers tovert.

Mijn laatste aanwinst is een overheerlijke pasta in wijn-roomsaus.

Overigens bestel ik bijna altijd vis als ik uit eten ga. Kankergezond, ouwe.


Ook "kanker" irritant om te eten, sommige soorten hebben van die omin kleine graten.

Doe mij maar een pizza Calzone.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 8 2008 09:56am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 8 Jan 2008, 14:27)
Hoe maken jullie Chinese motherfuckers die eieren klaar? Die zijn fijjjjjjjjjjn! heart.gif

Mijn favoriete eten is nasi van de chinees. Oooh en satésoep!


in olie, gewoon braaie die boel in olie
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 8 2008 10:01am
Broodje aap.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll