Quote (Wuben[NM] @ Mon, 7 Jan 2008, 23:45)
Ik kan 3 à 4 'goede' gerechten (die je een gezelschap met goed fatsoen kan voorzetten) degelijk klaarmaken. Daarnaast nog wat voorgerechten (sushi is favo en favo is een kutwoord) die deze boy uit zijn vingers tovert.
Mijn laatste aanwinst is een overheerlijke pasta in wijn-roomsaus.
Overigens bestel ik bijna altijd vis als ik uit eten ga. Kankergezond, ouwe.
Ook "kanker" irritant om te eten, sommige soorten hebben van die omin kleine graten.
Doe mij maar een pizza Calzone.