Quote (Daemos-ragen @ Mon, 7 Jan 2008, 02:20)
Serieuze poll vraagt om serieus antwoord.
Wat vind jij nou eigenlijk van de verandering van de naam? Waarom zou iemand zoiets doen? Welke bedoeling had die persoon? Hoe heeft diegene dat gedaan? Wie zijn de verantwoordelijke? Wanneer heeft deze verandering plaats gevonden? Waar is de oude naam gebleven?
Al deze vragen worden binnekort behandeld. Meer weten? Bel <hulplijn word binnekort beschikbaar gesteld>
Hou deze topic in de gaten en kom erachter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Edit: 1111 posts.
Ik vind jou echt een mongool. Alleen die optie staat er niet tussen.