d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Poll Over De Nieuwe Naam Van Het Forum
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 02:24am
Quote (mrs.piggy @ Mon, 7 Jan 2008, 09:19)
slechts vooroordelen, mss is dat allemaal gebeurd door vergissingen en is hij onterecht schuldig verklaard sad.gif

(oja, er bestaat ook zoiets als ironie)


dat had ik door ja happy.gif

en hij is niet onterecht onschuldig verklaart en hijs ook nog strafbaar geweest ook ^^
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 7 2008 03:39am
Quote (Daemos-ragen @ Mon, 7 Jan 2008, 02:20)
Serieuze poll vraagt om serieus antwoord.

Wat vind jij nou eigenlijk van de verandering van de naam? Waarom zou iemand zoiets doen? Welke bedoeling had die persoon? Hoe heeft diegene dat gedaan? Wie zijn de verantwoordelijke? Wanneer heeft deze verandering plaats gevonden? Waar is de oude naam gebleven?

Al deze vragen worden binnekort behandeld. Meer weten? Bel <hulplijn word binnekort beschikbaar gesteld>
Hou deze topic in de gaten en kom erachter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Edit: 1111 posts.


Ik vind jou echt een mongool. Alleen die optie staat er niet tussen.
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold: 12,649.00
Jan 7 2008 05:56am
Serieuze poll? Yeah right, moet je vooral zo'n eerste post maken...

Ik ben het (na 1 post van jou te hebben gezien) al meerendeel met Wubbie eens.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 7 2008 06:30am
Je vindt jezelf wel verdomd grappig.

/zelfde als Wuben

dancinglock.gif dancinglock.gif dancinglock.gif dancinglock.gif dancinglock.gif dancinglock.gif dancinglock.gif dancinglock.gif dancinglock.gif dancinglock.gif dancinglock.gif

This post was edited by WemyNM on Jan 7 2008 06:35am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jan 7 2008 06:50am
aandacht-geil, rot op.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 7 2008 07:42am
Quote
*persoonlijk* Door de nieuwe naam verloor ik een heleboel geld, dankzij lenen.nl is de schade hersteld.

Die grap heb ik je al drie keer zien maken. Ze is nog steeds niet grappig.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 07:50am
Quote (�?NNI @ Mon, 7 Jan 2008, 14:42)
Die grap heb ik je al drie keer zien maken. Ze is nog steeds niet grappig.


dan is het in principe ook geen grap toch?
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 7 2008 07:56am
Een slechte grap herhalen is toch wel het toppunt van retardatie. Tenzij je het niet doorhebt, maar dan ben je helemaal een debiel.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 7 2008 07:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 7 Jan 2008, 14:50)
dan is het in principe ook geen grap toch?

Toch wel.

This post was edited by ¢?NNI on Jan 7 2008 07:59am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 08:05am
Quote (�?NNI @ Mon, 7 Jan 2008, 14:58)
Toch wel.


dadelijk ga je nog zeggen dat dit "De leukste thuis tijdens een uitwedstrijd." ook grappig is
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll