Quote (CpTJenJen @ Wed, 9 Jan 2008, 13:26)
dan is een vriend van me geowned die betaalde 177,50 laatst xD!!!!!!!!!!
iig ik ga toch voor nvidea persoonlijke favoriet
nah das mooie prijs, azerty.nl is gewoon heel goedkoop:P en er komt wel wat verzendkosten bij, maar dat zal niet meer dan 10 euro zijn