d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Videokaart > Help Meeee
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 07:16am
radeon hd3850 is wel leuke kaart als je pci-e x16 slot hebt, iets van 150 euro bij azerty.nl

en ehm je kan hier prestaties bekijken:

http://www23.tomshardware.com/cpu_2007.html
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 9 2008 07:26am
Quote (robuust @ Wed, 9 Jan 2008, 14:16)
radeon hd3850 is wel leuke kaart als je pci-e x16 slot hebt, iets van 150 euro bij azerty.nl

en ehm je kan hier prestaties bekijken:

http://www23.tomshardware.com/cpu_2007.html


dan is een vriend van me geowned die betaalde 177,50 laatst xD!!!!!!!!!!

iig ik ga toch voor nvidea persoonlijke favoriet
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 07:29am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 9 Jan 2008, 13:26)
dan is een vriend van me geowned die betaalde 177,50 laatst xD!!!!!!!!!!

iig ik ga toch voor nvidea persoonlijke favoriet


nah das mooie prijs, azerty.nl is gewoon heel goedkoop:P en er komt wel wat verzendkosten bij, maar dat zal niet meer dan 10 euro zijn
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll