d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Gratis Rush Service Topic > Uit Liefdadigheid.
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Jan 6 2008 10:50am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, 6 Jan 2008, 17:41)
Nee, sorry wat dat betreft ben ik zeer racistisch: GEEN ASSAS EN DRUIDS!!!! ><
Ik wacht eerst even af of ik MAG rushen voordat ik werkelijk ga rushen, ik hou me keurig aan de regels.


Het staat wel zeer duidelijk in de regels dat alleen trusted tagged services mogen offeren.

Zelfs al doe je het graties het blijft een service wink.gif
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 10:51am
Quote (Sefran @ Sun, 6 Jan 2008, 17:50)
Het staat wel zeer duidelijk in de regels dat alleen trusted tagged services mogen offeren.

Zelfs al doe je het graties het blijft een service wink.gif


JA JA ik weet het nu wel.
We zullen het binnekort wel merken.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 6 2008 10:54am
Waarom doe je dit als je een scammer tag hebt en je gold locked is?

Just wondering..
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 10:57am
Quote (Akiraprise @ Sun, 6 Jan 2008, 17:54)
Waarom doe je dit als je een scammer tag hebt en je gold locked is?

Just wondering..


Betekend het dat mensen met een scammer tag niet aan liefdadigheid doen?
Ik doe dit omdat ik niet meer kan rushen voor forum gold en het anders een grote tijdverspilling is geweest voor mijn classic characters.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 6 2008 10:58am
En waarom heb je dan een scammer tag? wat heb je gedaan..
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 10:59am
Quote (Akiraprise @ Sun, 6 Jan 2008, 17:58)
En waarom heb je dan een scammer tag? wat heb je gedaan..


Ik heb geen zin om dat nog eens uit te leggen.
Waarom wil je dit trouwens weten?
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 6 2008 11:09am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 04:59pm)
Ik heb geen zin om dat nog eens uit te leggen.
Waarom wil je dit trouwens weten?


omdat de meeste scammers meteen verdwijnen van deze site maar jij probeert het nog een keertje?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 6 2008 11:10am
Quote (Akiraprise @ Sun, Jan 6 2008, 05:09pm)
omdat de meeste scammers meteen verdwijnen van deze site maar jij probeert het nog een keertje?


dat is dus niet waar
je kan werken voor je tag te laten removen miss doet ie dat?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 11:19am
Quote (stefan_FFH @ Sun, Jan 6 2008, 06:10pm)
dat is dus niet waar
je kan werken voor je tag te laten removen miss doet ie dat?


Dan moet je wel eerst alles terugbetalen wat je gescammed hebt.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 6 2008 11:22am
Quote (Skulvar @ Sun, Jan 6 2008, 05:19pm)
Dan moet je wel eerst alles terugbetalen wat je gescammed hebt.


ja maar met alleen betalen kom je er niet
je moet laten zien dat je actief meedoet enzo en dat je wat voor een ander over hebt
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll