d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vervloekt > In Andere Woorden: Hallo
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 08:01am
Quote (KingHyrule @ Sun, Jan 6 2008, 03:00pm)
dat zei je tegen mij ook, alleen raakte ik door jou in de war omdat t nu ''Nederlands'' is mellow.gif


Niet tegen jou zei ik iets van "Hoe komt 't dan dat ik jou noch ten ooit op dutch forum heb gezien?"
Beetje vergeetachtig aan 't worden?
Member
Posts: 2,335
Joined: Jun 10 2007
Gold: 0.00
Jan 6 2008 08:02am
Quote (Skulvar @ Sun, Jan 6 2008, 02:01pm)
Niet tegen jou zei ik iets van "Hoe komt 't dan dat ik jou noch ten ooit op dutch forum heb gezien?"
Beetje vergeetachtig aan 't worden?


ey laat me met rust ja, ik word ook n dagje ouder:(
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 08:11am
Quote (KingHyrule @ Sun, 6 Jan 2008, 15:02)
ey laat me met rust ja, ik word ook n dagje ouder:(


Sterf.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 08:12am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 03:11pm)
Sterf.


Dat gaat vanzelf, als hij nog enkele dagen ouder wordt.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 08:15am
Quote (Skulvar @ Sun, 6 Jan 2008, 15:12)
Dat gaat vanzelf, als hij nog enkele dagen ouder wordt.


ohmy.gif Hoe?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 08:15am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 03:15pm)
ohmy.gif Hoe?


Ouderdom, duh.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 08:16am
Quote (Skulvar @ Sun, 6 Jan 2008, 15:15)
Ouderdom, duh.


Hmmmmmmmmmm ok.
Member
Posts: 5,327
Joined: Oct 10 2005
Gold: 2,522.00
Jan 6 2008 08:54am
Lol @ Mikey, Daemos en .. Yannick? not sure >_< XD

Xepo, ik houd ook van jou ^^

Zover lijkt dit stukje forum wel humor.. Heb'k nu 2 plaatsen om te kijken in plaats van alleen de EU trade XD
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 6 2008 09:06am
Quote (Marten @ Sun, 6 Jan 2008, 15:54)
Lol @ Mikey, Daemos en .. Yannick? not sure >_< XD

Xepo, ik houd ook van jou ^^

Zover lijkt dit stukje forum wel humor.. Heb'k nu 2 plaatsen om te kijken in plaats van alleen de EU trade XD


Verdomme, wat zal jij lekker slapen vannacht!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 09:18am
Quote (Marten @ Sun, Jan 6 2008, 03:54pm)
Lol @ Mikey, Daemos en .. Yannick? not sure >_< XD

Xepo, ik houd ook van jou ^^

Zover lijkt dit stukje forum wel humor.. Heb'k nu 2 plaatsen om te kijken in plaats van alleen de EU trade XD


Yannick ja. smile.gif
En Daemos vind het vast niet erg als je 'm ??? noemt.

This post was edited by Skulvar on Jan 6 2008 09:23am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll