Quote (Marten @ Sun, 6 Jan 2008, 15:54)
Lol @ Mikey, Daemos en .. Yannick? not sure >_< XD
Xepo, ik houd ook van jou ^^
Zover lijkt dit stukje forum wel humor.. Heb'k nu 2 plaatsen om te kijken in plaats van alleen de EU trade XD
Verdomme, wat zal jij lekker slapen vannacht!