d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is De Dutch Forum?
Prev12349Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 5 2008 02:38pm
Quote (Ov2rkill @ Sat, Jan 5 2008, 07:20pm)
Het is Nederlands geworden, why!, WHY!


oh noes ! ik stel een boycot voor of laat mod-termi op z'n minst in hongerstaking gaan ofzo !
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 5 2008 02:40pm
Quote (mrs.piggy @ Sat, Jan 5 2008, 09:38pm)
oh noes ! ik stel een boycot voor of laat mod-termi op z'n minst in hongerstaking gaan ofzo !


Geen boycot! Waar moeten we dan klagen over het feit dat het Dutch forum verneukt is?
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 5 2008 02:43pm
Quote (Skulvar @ Sat, Jan 5 2008, 09:40pm)
Geen boycot! Waar moeten we dan klagen over het feit dat het Dutch forum verneukt is?


de alom aangeprezen pm-functie natuurlijk ! zend al je problemen naar de geliefde mods, deze antwoorden met veel liefde terug !

nouja, of we wachten gewoon totdat fearmod z'n zegje heeft gedaan
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 5 2008 02:50pm
Quote (mrs.piggy @ Sat, Jan 5 2008, 09:43pm)
de alom aangeprezen pm-functie natuurlijk !  zend al je problemen naar de geliefde mods, deze antwoorden met veel liefde terug !

nouja, of we wachten gewoon totdat fearmod z'n zegje heeft gedaan


Via pm kun je niet genieten van andermans klachten. sad.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 5 2008 03:01pm
Quote (mod-termi @ Sat, 5 Jan 2008, 20:13)
komaan mense, lees is de eerste sticky!!


had die joint nie eens gezien.
en who cares als dit froum dicht gaat er zijn egt wel leukere dinge.
en ik heb edu nog op msn dus niks aan de hand
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 5 2008 03:38pm
Quote (Tha_Axid @ Sat, 5 Jan 2008, 22:01)
.en who cares als dit froum dicht gaat er zijn egt wel leukere dinge.

Maar waar gaat Mischa dan opscheppen over z'n druggebruik?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 5 2008 03:47pm
Quote (�?NNI @ Sat, 5 Jan 2008, 22:38)
Maar waar gaat Mischa dan opscheppen over z'n druggebruik?


msn , hyves , d2 zelf. rest van forum?

LIKE I CARE laat die jongen zn joints paffen..
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 5 2008 04:17pm
Blij dat jullie mijn mening delen!

Quote (Tha_Axid @ Sat, Jan 5 2008, 07:51pm)
LATEN WE WEER GAANRELLUHHH


goed idee btw

Edit : Oei sticky gelezen, nouja, zouden we toch de eerste taalgerichte forum zijn op jsp die getrashed word!

This post was edited by Ov2rkill on Jan 5 2008 04:19pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 5 2008 04:35pm
Quote (Ov2rkill @ Sat, 5 Jan 2008, 23:17)
Blij dat jullie mijn mening delen!



goed idee btw

Edit : Oei sticky gelezen, nouja, zouden we toch de eerste taalgerichte forum zijn op jsp die getrashed word!


heeft wel iets maar laten we het toch maar niet doen xD
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 5 2008 07:22pm
Quote (Ov2rkill @ Sat, Jan 5 2008, 11:17pm)
Blij dat jullie mijn mening delen!



goed idee btw

Edit : Oei sticky gelezen, nouja, zouden we toch de eerste taalgerichte forum zijn op jsp die getrashed word!


Is opzich wel iets om trots op te zijn. tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12349Next
Closed New Topic New Poll