d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Humor?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 5 2008 06:24am
Liggen twee koppen soep in bed. Vraagt de één:









































Maggie erin?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 5 2008 06:34am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 5 Jan 2008, 13:24)
Liggen twee koppen soep in bed. Vraagt de één:









































Maggie erin?


fuck daar moest ik wel om lachen biggrin.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 5 2008 06:39am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Jan 5 2008, 01:24pm)
Liggen twee koppen soep in bed. Vraagt de één:









































Maggie erin?


Haha, die is geniaal. tongue.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 5 2008 06:40am
Gejat van Jiskefet. Voordat ik alles over me heen krijg.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 5 2008 06:46am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Jan 5 2008, 01:40pm)
Gejat van Jiskefet. Voordat ik alles over me heen krijg.


Wordt 'ie niet minder leuk op. smile.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 5 2008 06:52am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 5 Jan 2008, 13:40)
Gejat van Jiskefet. Voordat ik alles over me heen krijg.


Precies op tijd.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 5 2008 06:56am
Quote (WemyNM @ Sat, Jan 5 2008, 01:52pm)
Precies op tijd.


Wat een sublieme timing!
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 5 2008 07:45am
Op het treinstation:

"Wanneer komt ie?"
"Geen idee, maar 't duurt vast niet lang meer"
"Hoezo?"
"De rails ligt er al!"

GHEGEAHAEHA

Ook jiskefet.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 5 2008 07:46am
Quote (Xepo @ Sat, Jan 5 2008, 02:45pm)
Op het treinstation:

"Wanneer komt ie?"
"Geen idee, maar 't duurt vast niet lang meer"
"Hoezo?"
"De rails ligt er al!"

GHEGEAHAEHA

Ook jiskefet.


Dat lachje is ook geweldig. tongue.gif
Edit;
http://www.youtube.com/watch?v=w0OtbHgDeuM

STIFT! ELLEBOOG OP TAFEL, WEGWEZEN!

This post was edited by Skulvar on Jan 5 2008 07:53am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 5 2008 07:52am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll