d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Is Dit Het Nieuwe Regelement? > Not To Offend Or Anything!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 3 2008 09:03am
'Stop spamming' posten is teveel moeite. PM's beantwoorden met de vraag waarom de topic gesloten werd daarentegen, kost minder moeite. Logisch, toch!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 3 2008 09:04am
Quote (�?NNI @ Thu, Jan 3 2008, 04:03pm)
'Stop spamming' posten is teveel moeite. PM's beantwoorden met de vraag waarom de topic gesloten werd daarentegen, kost minder moeite. Logisch, toch!


Tja, dan gaan we de topics maar meteen closen.
Oh ja, natuurlijk wel nog even "closed" posten voor. +1
Alsof we niet zien dat ie closed is, kutnerds!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 3 2008 09:07am
Dan zien we wel dat 't niet "per ongeluk" is closed. Kan natuurlijk ook nogal 'n "waarschuwing" zijn, daar sluiten ze soms ook degelijke topics voor. Wat 'n schrikbewind.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 3 2008 09:38am
Quote (�?NNI @ Thu, 3 Jan 2008, 15:57)
Over de (vreselijk foute) poll van Eduard.

Maar beschaafde topics als 't jouwe worden wél geclosed? Waarom? 'Off-topic'? 'Spam'? Moeten we met z'n allen enkel en alleen over het topic blijven praten? Liefst op vriendelijke toon, met hier en daar een complimentje aan een mede-forumgebruiker? Daar lijkt het wel op. Allemaal toffe jongens.


Je ziet er leuk uit vandaag.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 3 2008 09:43am
Ik sta scherp.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 3 2008 09:57am
t zijn mn een stelletje die moDODO's hier.
strax gaan ze nog een avondklok instelle ook
Member
Posts: 1,206
Joined: Jun 22 2007
Gold: 0.00
Jan 3 2008 10:35am
de enigste die mij ook uitleg heeft gegeven...was balakai voor de rest geen eentje.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 3 2008 11:03am
Quote (Club662 @ Thu, Jan 3 2008, 04:35pm)
de enigste die mij ook uitleg heeft gegeven...was balakai voor de rest geen eentje.


das normaal op dit forum wink.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 3 2008 11:31am
Quote (stefan_FFH @ Thu, Jan 3 2008, 02:08pm)
vind zowiezo dat hij hier niet mag closen
hij begrijpt niet wat wij zeggen
dus zowieo alleen dutch mods moeten closen hierzo


is het niet zo dat moderators eerst aan een trusted of member ++ vragen om het te vertalen voor ze closen?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 3 2008 11:43am
Quote (cranium-sf @ Thu, Jan 3 2008, 06:31pm)
is het niet zo dat moderators eerst aan een trusted of member ++ vragen om het te vertalen voor ze closen?


Ik mag toch hopen van wel. sleep.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll