Quote (�?NNI @ Thu, Jan 3 2008, 04:03pm)
'Stop spamming' posten is teveel moeite. PM's beantwoorden met de vraag waarom de topic gesloten werd daarentegen, kost minder moeite. Logisch, toch!
Tja, dan gaan we de topics maar meteen closen.
Oh ja, natuurlijk wel nog even "closed" posten voor. +1
Alsof we niet zien dat ie closed is, kutnerds!