Quote (MilkAndCookies @ Wed, 2 Jan 2008, 14:33)
Dus check, ik heb dus laatst mijn handen op mijn iksboksdriezestig gelegd. Jo, ik kijk in mijn net gekregen Bart Smit foldertje en zie tot mijn verbazing dat er een xbox360 is in een moederneukende arcade uitvoering. Met als bijschrift: "dezelfde xbox 360, maar dan met de mogelijkheid om uit te breiden." Ik verslikte mij bijna in de door-mijn-moeder-gemaakte muffin. Focking 80 euro goedkoper, dan de doekoe die ik er voor neer heb gelegd, en dan krijg je hier ook nog een game naar keuze bij (voor de nieuwelingen in de xbox360-branche zal deze keuze dus bestaan uit een topgame als AC / Bioshock / Halo 3. Wat ik bij mijn apparaat kreeg was Viva Piñata en Forza 2, waarop beiden nu al een 10cm dikke laag stof opligt, omdat ik ze zo vaak speel.
Kan iemand me uitleggen wat die arcade xbox inhoud?:$
Het is maar een console.
Ik heb het zelfde pakket als jouw gekocht .
Alleen kocht ik eigelijk een 360 alleen maar voor halo