d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Xbox 360 Arcade. > Wattafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 2 2008 07:40am
Quote (WemyNM @ Wed, 2 Jan 2008, 15:39)
Ik koop nooit iets.
Ik moet op mijn 18e het huis uit.
Daar spaar ik dan ook voor.


Jij ook al. Wat doet je broer ook alweer?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 2 2008 07:41am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Jan 2 2008, 02:34pm)
Ja, maar als daar  een engeltje van 12 voor je staat met zijn playstation in de hand (en bonnetje, voor Tom) en hem dan keihard rejecten.. BEDOEL, VAN DIE 50 BALLEN KON IK DAN WEL WEER EEN GRUWELIJKE GAME ERBIJ HALEN, JO!


Sneu.
Als je ooit in aanraking komt met de politie kun je de schuld wel op een slechte jeugd schuiven.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 2 2008 07:53am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 2 Jan 2008, 13:40)
Jij ook al. Wat doet je broer ook alweer?


Biomedische wetenschappen! ;D




@Wemy; sneu! :C
@Twan; het is wél de xbox360!

This post was edited by MilkAndCookies on Jan 2 2008 07:53am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 2 2008 09:56am
Quote (WemyNM @ Wed, Jan 2 2008, 01:39pm)
Ik koop nooit iets.
Ik moet op mijn 18e het huis uit.
Daar spaar ik dan ook voor.
Uh, hoe oud ben je nu?

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 2 2008 10:08am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 2 Jan 2008, 14:53)
@Wemy; sneu! :C


Behoorlijk inderdaad, haha.

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 2 2008 10:14am
Quote (WemyNM @ Wed, 2 Jan 2008, 16:08)
Behoorlijk inderdaad, haha.


Had het over iets anders ;-).
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 2 2008 10:32am
Quote (WemyNM @ Wed, 2 Jan 2008, 18:08)
Behoorlijk inderdaad, haha.


Haha.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 2 2008 11:41am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 2 Jan 2008, 14:33)
Dus check, ik heb dus laatst mijn handen op mijn iksboksdriezestig gelegd. Jo, ik kijk in mijn net gekregen Bart Smit foldertje en zie tot mijn verbazing dat er een xbox360 is in een moederneukende arcade uitvoering. Met als bijschrift: "dezelfde xbox 360, maar dan met de mogelijkheid om uit te breiden." Ik verslikte mij bijna in de door-mijn-moeder-gemaakte muffin. Focking 80 euro goedkoper, dan de doekoe die ik er voor neer heb gelegd, en dan krijg je hier ook nog een game naar keuze bij (voor de nieuwelingen in de xbox360-branche zal deze keuze dus bestaan uit een topgame als AC / Bioshock / Halo 3. Wat ik bij mijn apparaat kreeg was Viva Piñata en Forza 2, waarop beiden nu al een 10cm dikke laag stof opligt, omdat ik ze zo vaak speel.
Kan iemand me uitleggen wat die arcade xbox inhoud?:$


Het is maar een console.

Ik heb het zelfde pakket als jouw gekocht .

Alleen kocht ik eigelijk een 360 alleen maar voor halo wink.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 2 2008 02:38pm
Quote (JWT @ Wed, Jan 2 2008, 03:56pm)
Uh, hoe oud ben je nu?
Doh -.-'

Had 't niet goed doorgelezen =/. Ik lijk badboydegekste wel, ohnee. TOCH NIET
Retired Moderator
Posts: 38,445
Joined: Aug 6 2005
Gold: 12,508.00
Trader: Trusted
Jan 2 2008 03:10pm
closed
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll