d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gelukkig Nieuwjaar
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 1 2008 07:53am
Quote (Skulvar @ Tue, 1 Jan 2008, 15:52)
Maar dan heb je wel zo'n kankermongool doodgestoken, das weer een pluspunt.


klopt... maar verwacht geen sympathie van justitie...
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 1 2008 08:09am
De beste wenschen!
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 1 2008 08:16am
gelukkig nieuwjaar smile.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 1 2008 11:14am
Quote (stefan_FFH @ Tue, 1 Jan 2008, 15:09)
maar daar gaat het nu toch niet om?

Het gaat er om dat hij zo in elkaar wordt geslagen voor niets
en dat wij dat hier in Nederland zulken marrokanen niet aanpakken is een schande


in elkaar geslagen is overschat, ik heb 2 klappen gehad en een schop heb er 1 terugproberen te slaan maar miste zijn hoofd en raakte zijn borst maar zacht en 4 minuten later waren ze alweer weggerend.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 1 2008 11:15am
Quote (edujackass @ Tue, Jan 1 2008, 06:14pm)
in elkaar geslagen is overschat, ik heb 2 klappen gehad en een schop heb er 1 terugproberen te slaan maar miste zijn hoofd en raakte zijn borst maar zacht en 4 minuten later waren ze alweer weggerend.


XD
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 1 2008 12:20pm
dit was omdat de jongste die met ons mee liep gelijk huilend naar de het huis van een van onze ouders is gerend toen ze begonnen te vechten. en een van die grote kudde kut marokkanen had hem naar binnen zien gaan..
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 1 2008 01:20pm
Kusje Edu!
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 1 2008 01:22pm
Quote (edujackass @ Tue, 1 Jan 2008, 18:14)
in elkaar geslagen is overschat, ik heb 2 klappen gehad en een schop heb er 1 terugproberen te slaan maar miste zijn hoofd en raakte zijn borst maar zacht en 4 minuten later waren ze alweer weggerend.


Weet je zeker dat het niet 5 minuten waren?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 1 2008 01:27pm
Quote (uNoTopia @ Tue, Jan 1 2008, 07:19pm)
Dit gaat nergens over.



Jammer.
Nee, dit wel:
Quote (uNoTopia @ Tue, Jan 1 2008, 07:22pm)
Weet je zeker dat het niet 5 minuten waren?


Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 1 2008 01:31pm
Quote (JWT @ Tue, Jan 1 2008, 08:27pm)


Haha XD
Topic was trouwens wel snel dicht. o_O
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll