☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> ((( Duszz, Jullie Ook Flink Wat Vuurwerk In Huis?) > Ik Wel!
Prev
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 479
Replies: 20
Track Topic
xxrey-apoxx
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold
:
250.50
#11
Dec 30 2007 07:15am
ikzelf heb een paar pakketen siervuurwerk gekocht geloof 100 euro of zo we gaan naar een vriend van me pa en ma die heeft voor ongeveer 2000 euro aan siervuurwerk en ik geloof 5 x 150000 klappers dus word een gezellig feest
Goonzu
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold
:
0.00
Warn: 90%
#12
Dec 30 2007 07:32am
Quote (mrs.piggy @ Sun, Dec 30 2007, 01:14pm)
ik steek niet graag men geld in brand
Inderdaad zo denk ik er ook over ^^
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#13
Dec 30 2007 07:32am
Ik ga wat van die aftershocks morgen halen. Die mortiertjes, leuke dingetjes.
MEER NIET.
Goonzu
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold
:
0.00
Warn: 90%
#14
Dec 30 2007 07:55am
Ik ga met oud en nieuw met handgranaten gooien
Xepo
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold
:
1.00
Warn: 100%
#15
Dec 30 2007 08:01am
Quote (Goonzu @ Sun, 30 Dec 2007, 15:55)
Ik ga met oud en nieuw met handgranaten gooien
Ik hoop dat er eentje te vroeg afgaat.
Goonzu
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold
:
0.00
Warn: 90%
#16
Dec 30 2007 08:06am
Quote (Xepo @ Sun, Dec 30 2007, 02:01pm)
Ik hoop dat er eentje te vroeg afgaat.
Als ik bij jouw huis ben ja ^^
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#17
Dec 30 2007 08:10am
Quote (Goonzu @ Sun, 30 Dec 2007, 16:06)
Als ik bij jouw huis ben ja ^^
Ik vind je nu al een randdebiel.
Goonzu
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold
:
0.00
Warn: 90%
#18
Dec 30 2007 08:14am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Dec 30 2007, 02:10pm)
Ik vind je nu al een randdebiel.
Erger dan edujackass?
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#19
Dec 30 2007 08:17am
ik doe smaen met een vriend van me, samen hebben we:
900 rotjes
200 grondbloemen
144 babypijltjes knal
144 babypijltjes fluit
36 romeinse kaarsen klein
12 romeinse kaarsen groot
8 potten ofzo
20 pijlen
24 thunder kings ( of air bombs )
en nog wat andere kleine dingen
This post was edited by Zompy on Dec 30 2007 08:17am
WeedNator
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold
:
6.00
#20
Dec 30 2007 08:40am
30 lawinepijlen en 150 vlinder bommen gehaald
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact