d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > ((( Duszz, Jullie Ook Flink Wat Vuurwerk In Huis?) > Ik Wel!
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Dec 30 2007 07:15am
ikzelf heb een paar pakketen siervuurwerk gekocht geloof 100 euro of zo we gaan naar een vriend van me pa en ma die heeft voor ongeveer 2000 euro aan siervuurwerk en ik geloof 5 x 150000 klappers dus word een gezellig feest wink.gif
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Dec 30 2007 07:32am
Quote (mrs.piggy @ Sun, Dec 30 2007, 01:14pm)
ik steek niet graag men geld in brand


Inderdaad zo denk ik er ook over ^^

Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 30 2007 07:32am
Ik ga wat van die aftershocks morgen halen. Die mortiertjes, leuke dingetjes.

MEER NIET.
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Dec 30 2007 07:55am
Ik ga met oud en nieuw met handgranaten gooien
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 30 2007 08:01am
Quote (Goonzu @ Sun, 30 Dec 2007, 15:55)
Ik ga met oud en nieuw met handgranaten gooien
Ik hoop dat er eentje te vroeg afgaat.

Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Dec 30 2007 08:06am
Quote (Xepo @ Sun, Dec 30 2007, 02:01pm)
Ik hoop dat er eentje te vroeg afgaat.


Als ik bij jouw huis ben ja ^^
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 30 2007 08:10am
Quote (Goonzu @ Sun, 30 Dec 2007, 16:06)
Als ik bij jouw huis ben ja ^^


Ik vind je nu al een randdebiel.
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Dec 30 2007 08:14am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Dec 30 2007, 02:10pm)
Ik vind je nu al een randdebiel.


Erger dan edujackass?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 30 2007 08:17am
ik doe smaen met een vriend van me, samen hebben we:

900 rotjes
200 grondbloemen
144 babypijltjes knal
144 babypijltjes fluit
36 romeinse kaarsen klein
12 romeinse kaarsen groot
8 potten ofzo
20 pijlen
24 thunder kings ( of air bombs )
en nog wat andere kleine dingen

This post was edited by Zompy on Dec 30 2007 08:17am
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold: 6.00
Dec 30 2007 08:40am
30 lawinepijlen en 150 vlinder bommen gehaald wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll