d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Een Knallende 2008
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 29 2007 04:25am
gellukkig nieuwjaar wink.gif
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 29 2007 06:15am
Quote (??NNI @ Sat, 29 Dec 2007, 04:56)
Knallend, simpele.


Niet te hard die open deur intrappen, want voor je het weet heb je een vervelende blessure
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 29 2007 06:16am
Ik vind de topic titel storender eigenlijk.
Member
Posts: 60
Joined: Nov 8 2006
Gold: 0.00
Dec 29 2007 07:27am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Dec 29 2007, 12:16pm)
Ik vind de topic titel storender eigenlijk.

waarom post je dan op deze topic?

blijf dan ook lekker weg als je het geen fuck aan vind smile.gif


Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Dec 29 2007 07:37am
Quote (�?NNI @ Sat, Dec 29 2007, 02:56am)
Knallend, simpele.


Deze keer is hij de simpele niet, lees eerst de eerste post van de topicmaker en dan die van hem

On topic: ik ga eerst gezellig eten en champagne drinken met vrienden om me vervolgens verder te bezatten op een fuif in Gent. Kben de naam ervan even kwijt maar onder andere D-Convict en Grimelock komen.

This post was edited by ReadyAimFire on Dec 29 2007 07:39am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 29 2007 08:29am
Zo ver had 'k niet gelezen. Hoeven deze topics verder niet gesloten te worden?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Dec 29 2007 12:29pm
Ik vier het met paar m8ts en girls in Zeist ,we hebben een ps3 en rockband dus word lkkr lang Rocken op gitaar drums enz.

Zuipen ,en dan om 24.00 knallen met vuurwerk.

En daarna na de Kroeg de Druppel met ze allen (als het te duk is daar)
Dan gaan we gewoon weer Lkkr rocken met rockband
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 29 2007 03:57pm
Quote (tenshinhan @ Sat, 29 Dec 2007, 19:29)
Ik vier het met paar m8ts en girls in Zeist ,we hebben een ps3 en rockband dus word lkkr lang Rocken op gitaar drums enz.

Zuipen ,en dan om 24.00 knallen met vuurwerk.

En daarna na de Kroeg de Druppel met ze allen (als het te duk is daar)
Dan gaan we gewoon weer Lkkr rocken met rockband


Leuk man.
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Dec 29 2007 06:18pm
Zowel de topictitel is verkeerd en de intro tekst hoe krijg je het voor elkaar ^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 29 2007 08:34pm
Quote (Goonzu @ Sun, 30 Dec 2007, 01:18)
Zowel de topictitel is verkeerd en de intro tekst hoe krijg je het voor elkaar ^^


veel stress
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll