☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> D2 Ladder ...
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 710
Replies: 31
Track Topic
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#11
Dec 27 2007 10:22am
Quote (ben6660 @ Thu, Dec 27 2007, 04:41pm)
das waar ^^ wist jij het in't begin?
In 't begin was er geen ladder.
reneisgoed1
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
340.90
#12
Dec 27 2007 10:49am
atm zit ik in ladder
lvl 98 soso opzicht wel gezellig hoor op olybaal 92+
cranium-sf
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold
:
201,508.60
#13
Dec 27 2007 11:21am
Quote (ben6660 @ Thu, Dec 27 2007, 03:41pm)
das waar ^^ wist jij het in't begin?
in het begin bestond er geen ladder / non ladder
slimme opmerking , ik speel sinds einde 1.07
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#14
Dec 27 2007 11:26am
lddr is zonde van je tijd
ben is met een mf sorc naar een paar pub duel games gegaan
ik killde daar 50%
toen wist ik wel hoelaat het was
en gauw weer NL gaan spelen
reneisgoed1
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
340.90
#15
Dec 27 2007 11:56am
Quote (stefan_FFH @ Thu, 27 Dec 2007, 18:26)
lddr is zonde van je tijd
ben is met een mf sorc naar een paar pub duel games gegaan
ik killde daar 50%
toen wist ik wel hoelaat het was
en gauw weer NL gaan spelen
yy nk ofc
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#16
Dec 27 2007 12:07pm
Quote (reneisgoed1 @ Thu, Dec 27 2007, 05:56pm)
yy nk ofc
niet echt nee
maar nu is in lddr shopable
dus dat maakt lddr sterker dan vorig jaar
cranium-sf
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold
:
201,508.60
#17
Dec 27 2007 12:57pm
ja ken dat gevoel , met een random barb dat ik gwn zou weggeven mocht ik hem hebben in NL kilde ik volle duel games
met wat base eq , griefje 3x/38x / beast / verdungo / arreats , alemaal matige eq
kom je met zo baba in NL pub ga je eraan , nn ladder
This post was edited by cranium-sf on Dec 27 2007 12:59pm
ben6660
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold
:
2,001.67
#18
Dec 27 2007 01:19pm
Quote (cranium-sf @ Thu, 27 Dec 2007, 17:21)
in het begin bestond er geen ladder / non ladder
slimme opmerking , ik speel sinds einde 1.07
ben zo geen freak ik speel maar sinds vorig jaar en speel niet non stop zoals meeste hier^^
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#19
Dec 27 2007 02:28pm
Quote (ben6660 @ Thu, Dec 27 2007, 08:19pm)
ben zo geen freak ik speel maar sinds vorig jaar en speel niet non stop zoals meeste hier^^
Hoezo ben je een freak als je eerder bent begonnen met het spel?
En de meeste hier spelen niet eens d2. ¬¬
c0me
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold
:
2.00
#20
Dec 27 2007 02:50pm
ik speel al lddr (wil miss wel clan joinen of starten)
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact