d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > G Z N > Guild Zonder Naam
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 26 2007 10:14am
Quote (Zompy @ Tue, Dec 25 2007, 10:33pm)
veel geluk
ik ga geen geld betalen sad.gif


Doet me dan meer denken aan O C M W.
Member
Posts: 24,093
Joined: Jan 1 2007
Gold: 2.37
Dec 27 2007 03:09am
Quote (Ov2rkill @ Wed, Dec 26 2007, 04:14pm)
Doet me dan meer denken aan O C M W.


je moet niet zo veel denken
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 27 2007 06:59am
Quote (mainpaige666 @ Thu, Dec 27 2007, 10:09am)
je moet niet zo veel denken


Goh, iemand is lichtgeraakt.
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Dec 27 2007 07:46am
mooi ged8 van je
veel geluk ermee het is je gegunt^^ wink.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 27 2007 07:53am
Quote (mainpaige666 @ Tue, 25 Dec 2007, 19:20)
wil een nederlandse guild beginne check mn profile voor info


ach ja, het is het idee dat telt..

helaas is het idee slecht.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 27 2007 07:59am
Quote (JurK. @ Thu, Dec 27 2007, 02:53pm)
ach ja, het is het idee dat telt..

helaas is het idee slecht.


Inderdaad, het verbaast mij al dat ie uberhaubt nog een paar mensen heeft gevonden die zo achterlijk waren ervoor te betalen.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 27 2007 08:04am
IK ga niet joinen. Lelijke naam.
Member
Posts: 24,093
Joined: Jan 1 2007
Gold: 2.37
Dec 27 2007 08:15am
Quote (Skulvar @ Thu, Dec 27 2007, 01:59pm)
Inderdaad, het verbaast mij al dat ie uberhaubt nog een paar mensen heeft gevonden die zo achterlijk waren ervoor te betalen.


ten eerste heeft er nog niemand betaald en ten 2e ik zou het aan ze doorgeve hoe je over ze denk t tongue.gif

in ieder geval bedankt voor je commentaar

Quote (ben6660 @ Thu, Dec 27 2007, 01:46pm)
mooi ged8 van je
veel geluk ermee het is je gegunt^^ wink.gif


bedankt bier.gif

This post was edited by mainpaige666 on Dec 27 2007 08:16am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 27 2007 08:30am
Ik denk dat ik maar een guild begin. Samen met de Dutch Rebels. Dat wordt dan ook de naam van onze guild. Dutch Rebels. Danny?
Member
Posts: 24,093
Joined: Jan 1 2007
Gold: 2.37
Dec 27 2007 08:42am
Quote (¢?NNI @ Thu, Dec 27 2007, 02:30pm)
Ik denk dat ik maar een guild begin. Samen met de Dutch Rebels. Dat wordt dan ook de naam van onze guild. Dutch Rebels. Danny?


goed idee s6 ermee tongue.gif

en btw de naam staat nog niet vast dus pas maar op wat voor naam je hier neer zet tongue.gif

het is maar een idee en een voorbeeld van de naam
dus post maar als je een idee hebt voor een betere naam

maar die als jij net noemt word niet gebruikt ofc want die ga je zelf make
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll