Quote (Skulvar @ Thu, Dec 27 2007, 01:59pm)
Inderdaad, het verbaast mij al dat ie uberhaubt nog een paar mensen heeft gevonden die zo achterlijk waren ervoor te betalen.
ten eerste heeft er nog niemand betaald en ten 2e ik zou het aan ze doorgeve hoe je over ze denk t

in ieder geval bedankt voor je commentaar
Quote (ben6660 @ Thu, Dec 27 2007, 01:46pm)
mooi ged8 van je
veel geluk ermee het is je gegunt^^

bedankt
This post was edited by mainpaige666 on Dec 27 2007 08:16am