pop rock er is meer als genoeg goede poprock, hier wat oude en niewe dingen diek wel gaaf vind.
oud
the velvet underground
the pixies
the strokes(hebben ook niewe dingen maar probeer et album ''is this it''
kasabian-probeer et album kasabian hun eerste leuke brit pop(rock)
nieuw
gogol bordello meer soort van seen live muziek''gypsie punk''
arcade fire hun album neon bible was wennen maar tog wel goed
reverend and the makers vriend van the arctic monkeys die ook met hun samengewerkt heeft wat zeker terug te hore is maar ets wel leuk desondanks dat
the killers sluit ik me bij aan
is wel meer zal wellis me cd's doorzoeke
This post was edited by Noob-Style. on Dec 25 2007 01:19pm