d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Vuurwerk > Yea!
Prev12349Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 06:27am
Quote (Zompy's blog)
im young

Het is ook maar dat je het zelf zegt. Same goes out for Daemos_Ragen (ofzoiets!).
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 25 2007 06:38am
Quote (Zompy @ Tue, 25 Dec 2007, 13:49)
zelf afsteken is ook leuk?!

ik heb:
400 rotjes
100 grondbloemen
set van 7 pijlen
36 romeinse kaarsen
144 babypijltjes met knal
12 thunder kings
2 potten
20 aansteeklonten

ik heb tot mijn grooootee speit weer geld uitgegeven aan nederlands vuurwerk deze keer.
400 rotjes, gewoon om mee te kutten weet je wel
50 grondbloemen om te voetballen weet je wel
2pakken babypijlfluit ook om mee te kutten biggrin.gif:D
1 pak met babypijl knal, hetzelfde geld hier
romeinse kaarsen
4 aansteeklonten.
als je met strijkers nadat je die hebt aangestreken he kan je een rotje in de vlam van de strijker houden en dan is aansteeklont niet nodig!
en nog een 225 schot rakketbatterij ding die we dan op zen kant gaan leggen tongue.gif
en ook nog 10 knockout mortiertjes die je dan op zen kop kan zetten dat ze openknallen
dan nog 6 90 schots matjes.
38 euro totaal maar het is niet dat ik geld te wijnig heb ofzo

Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Dec 2007, 14:20)
zozo

en dat doe je allemaal in een rugzak?

wij hebben 2 mortieren van 15 cm (straal hoogte 400 meter straal 200 meter)
een taart van 250 schoten (hoogte 100 meter straal 20 meter)
een spuit die 20 meter en 40 meter breed gaat duurt een minuut sleep4.gif
8x pot 20 multicolorshots (100 meter hoog 30 meter breed)
echte nutraat knallers
en een nutraat rol van 2 meter -.-


saaai en veelkoppijn


ja zeker weten een egte nutraat.
teringjantje.

This post was edited by edujackass on Dec 25 2007 06:40am
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 25 2007 07:01am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 13:27)
Het is ook maar dat je het zelf zegt. Same goes out for Daemos_Ragen (ofzoiets!).


Je bent nog geen jaar ouder dus wat ga je tof doen met leeftijd.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 07:12am
Quote (Daemos-ragen @ Tue, 25 Dec 2007, 13:01)
Je bent nog geen jaar ouder dus wat ga je tof doen met leeftijd.


In een jaar kan veel veranderen. Jij in je gedrag - zoals blijkt - bent nog niet zo volwassen. Dus volgend jaar rond deze tijd zit jij alweer met vuurwerk te kutten?
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 25 2007 07:17am
ik geef het liever uit aan .. andere dingen!

Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 14:12)
In een jaar kan veel veranderen. Jij in je gedrag - zoals blijkt - bent nog niet zo volwassen. Dus volgend jaar rond deze tijd zit jij alweer met vuurwerk te kutten?


Jij ook niet, anders begin je zowieso niet over leeftijd, en hoe kan jij weten hoe volwassen hij is, via een internet forum? kom op zeg, jij bent kinderachtig.

This post was edited by Godsterrorforce on Dec 25 2007 07:19am
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 25 2007 07:19am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 14:12)
In een jaar kan veel veranderen. Jij in je gedrag - zoals blijkt - bent nog niet zo volwassen. Dus volgend jaar rond deze tijd zit jij alweer met vuurwerk te kutten?


Wat heeft vuurwerk met volwassen gedrag te maken?
En kan het kloppen dat jij in je gedrag (ook) nog niet zo volwassen bent?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 07:23am
Quote (Daemos-ragen @ Tue, 25 Dec 2007, 13:19)
Wat heeft vuurwerk met volwassen gedrag te maken?
En kan het kloppen dat jij in je gedrag (ook) nog niet zo volwassen bent?


Vuurwerk is iets voor kleine kinderen. Wat hebben action mans met volwassenheid te maken?

Quote

Jij ook niet, anders begin je zowieso niet over leeftijd, en hoe kan jij weten hoe volwassen hij is, via een internet forum? kom op zeg, jij bent kinderachtig.

Ja, ik ben zoooo kinderachtig. Ga jij nog vuurwerk kopen, zeun?
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 25 2007 07:32am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 12:26)
Normaal koopt Twan voor me. Maar hij heeft nu een scharrel, dus die vlieger gaat niet op :c.


Jammer man dat je niet zelf aan vuurwerk kan komen, wel flauw dat je nu mij kinderachtig noemt omdat je zelf niks hebt kunnen regelen sad.gif

Quote (edujackass @ Tue, 25 Dec 2007, 13:38)
ja zeker weten een egte nutraat.
teringjantje.


Ouder dan jou toch.

Quote (Tha_Axid @ Tue, 25 Dec 2007, 13:02)
150euro en een hand


ouder dan jou?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 07:35am
Quote (Daemos-ragen @ Tue, 25 Dec 2007, 13:32)
Jammer man dat je niet zelf aan vuurwerk kan komen, wel flauw dat je nu mij kinderachtig noemt omdat je zelf niks hebt kunnen regelen sad.gif


Hahaha. Wat een kinderachtig bedenksel.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 25 2007 07:37am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 14:35)
Hahaha. Wat een kinderachtig bedenksel.


Hahaha, wat een goedkope manier om je deronderuit te lullen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12349Next
Closed New Topic New Poll