Quote (Zompy @ Tue, 25 Dec 2007, 13:49)
zelf afsteken is ook leuk?!
ik heb:
400 rotjes
100 grondbloemen
set van 7 pijlen
36 romeinse kaarsen
144 babypijltjes met knal
12 thunder kings
2 potten
20 aansteeklonten
ik heb tot mijn grooootee speit weer geld uitgegeven aan nederlands vuurwerk deze keer.
400 rotjes, gewoon om mee te kutten weet je wel
50 grondbloemen om te voetballen weet je wel
2pakken babypijlfluit ook om mee te kutten

:D
1 pak met babypijl knal, hetzelfde geld hier
romeinse kaarsen
4 aansteeklonten.
als je met strijkers nadat je die hebt aangestreken he kan je een rotje in de vlam van de strijker houden en dan is aansteeklont niet nodig!
en nog een 225 schot rakketbatterij ding die we dan op zen kant gaan leggen

en ook nog 10 knockout mortiertjes die je dan op zen kop kan zetten dat ze openknallen
dan nog 6 90 schots matjes.
38 euro totaal maar het is niet dat ik geld te wijnig heb ofzo
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Dec 2007, 14:20)
zozo
en dat doe je allemaal in een rugzak?
wij hebben 2 mortieren van 15 cm (straal hoogte 400 meter straal 200 meter)
een taart van 250 schoten (hoogte 100 meter straal 20 meter)
een spuit die 20 meter en 40 meter breed gaat duurt een minuut

8x pot 20 multicolorshots (100 meter hoog 30 meter breed)
echte nutraat knallers
en een nutraat rol van 2 meter -.-
saaai en veelkoppijn
ja zeker weten een egte nutraat.
teringjantje.
This post was edited by edujackass on Dec 25 2007 06:40am