d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraagje: Zijn Er Eigenlijk Nederlandse Guilds?? > Zo Ja Antwoord Ff
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 24 2007 03:39pm
Quote (edujackass @ Mon, Dec 24 2007, 09:24pm)
oja idd.. ne sory die stuur ik wel ff terug naar me broertje ^__^ ik had het fg ff hierop gezet om een hellgate item te kopen en dan zou ik hem later terug betalen maar zoals je weet ging die trade niet als gepland en dat was dankzij een bug met het specifieke item -.-
godverdomme. ik kan geen gold meer versturen.
/looongg afk.

feargod is 3 maanden afk goed genoeg? biggrin.gif dat lukt me wel.
en kom dan niet weer van ja ik heb njaguar gepmed want dan zie ik volges mij weer niks gebeuren. ik vond de 1 maand wacht regel veel fijner.
en ik pm dit niet omdat dit niet gaat door een paar zeer flouwe warns.
3 maanden alleen maar 4chan, PoF, hgg en geenstijl overleef ik wel.


ik hoop het niet

This post was edited by Mischa on Dec 24 2007 03:39pm
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Dec 24 2007 03:55pm
Quote (marty17 @ Mon, Dec 24 2007, 06:32pm)
ziet er interesant uit
spelen julie ook active diablo??
alcohol word een beetje saai...


ja de meesten van ons zitten op europe softcore ladder en een paar ook nog op classic en non ladder smile.gif

lees de guild charter maar goed na en pm me maar als je interesse hebt ok smile.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 24 2007 04:18pm
3 maanden diaree lukt mij niet.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 24 2007 08:19pm
in mijn guild zitten veel nederlanders wink.gif

geen pay fee
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 25 2007 04:49am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 25 2007, 02:19am)
in mijn guild zitten veel nederlanders wink.gif

geen pay fee


omg-pvp is voor echte pro's
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 25 2007 04:51am
Quote (Mischa @ Tue, 25 Dec 2007, 12:49)
omg-pvp is voor echte pro's


is dat zo?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 25 2007 04:54am
misschien leuk
om een nederlandse guild op te richten?
The Netherlands?

anders
omg-pvp veel nederlanders
en the pirates ook wat
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 25 2007 06:21am
Quote (Spykerr @ Tue, 25 Dec 2007, 11:51)
is dat zo?


yo
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 06:24am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Dec 2007, 12:21)
yo


Hahah, inkoppertje:

Voordelen:
Nederlanders

Nadelen:
Mischa
BBDG
Boer_Vince

Nadelen > Voordelen!

edit: In Europe / 1337 zaten wel altijd veel Nederlanders. Weet niet hoe het nu zit.

This post was edited by MilkAndCookies on Dec 25 2007 06:25am
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 25 2007 06:27am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 14:24)
Hahah, inkoppertje:

Voordelen:
Nederlanders

Nadelen:
Mischa
BBDG
Boer_Vince

Nadelen > Voordelen!

edit: In Europe / 1337 zaten wel altijd veel Nederlanders. Weet niet hoe het nu zit.


Dat mischa er in zit kan me niet echt boeien en BBDG ken ik niet... De leider en die Boer_vince staan me alleen niet zo aan... en de naam is ook behoorlijk Gay
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll