d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ladder Slasher > Speelt Iemand Het Hier?
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Dec 24 2007 10:13am
ik snap niets van ladder slasher sad.gif
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Dec 24 2007 01:59pm
Quote (mod-termi @ Mon, Dec 24 2007, 04:13pm)
ik snap niets van ladder slasher sad.gif


wat snap je er niet aan?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 24 2007 02:00pm
Quote (mod-termi @ Mon, Dec 24 2007, 05:13pm)
ik snap niets van ladder slasher sad.gif


Heel simpel, blijven klikken gewoon, en zodra het niet meer lukt nieuwe gear kopen.
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Dec 24 2007 04:06pm
Quote (Skulvar @ Mon, Dec 24 2007, 08:00pm)
Heel simpel, blijven klikken gewoon, en zodra het niet meer lukt nieuwe gear kopen.


Klopt xD
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 25 2007 05:15am
vaag.. ik weet niet of andere mensen er last van hebben... maar ik heb items verkocht via de marketplace, maar het forumgold komt niet bij mn fg saldo....
Member
Posts: 1,131
Joined: Sep 6 2007
Gold: 0.00
Jan 6 2008 05:39pm
Quote (thomas1441 @ Mon, 24 Dec 2007, 07:37)
hey,

ik ga vandaag denk ik met ladder slasher beginnen for fun,
spelen andere mensen het hier ook?

Gz


Ik speel geen meer omdat mijn karakter werd gewist.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 6 2008 06:02pm
Ja ik speel het ook nu een tijdje lv 15 (Fighter)

Hebw el al iets kunnen verkopen voor 50fg en paar voor 1/5fg
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 06:07pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 7 Jan 2008, 01:02)
Ja ik speel het ook nu een tijdje lv 15 (Fighter)

Hebw el al iets kunnen verkopen voor 50fg en paar voor 1/5fg


Dat zijn een hoop dukaten. Wil je ook je uitstekende aanpak met ons delen?
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 7 2008 02:08am
ik vind ladder slasher best saai sad.gif
de enige reden dat mensen het spelen is omwille van de guildpoints imo
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 7 2008 03:52am
Quote (thomas1441 @ Mon, 24 Dec 2007, 15:37)
hey,

ik ga vandaag denk ik met ladder slasher beginnen for fun,


Gz


Ik speel het al een tijdje als dwanghandeling.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll