☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Ladder Slasher > Speelt Iemand Het Hier?
Prev
1
2
3
4
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 898
Replies: 50
Track Topic
mod-termi
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
587.10
#11
Dec 24 2007 10:13am
ik snap niets van ladder slasher
thomas1441
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold
:
0.00
#12
Dec 24 2007 01:59pm
Quote (mod-termi @ Mon, Dec 24 2007, 04:13pm)
ik snap niets van ladder slasher
wat snap je er niet aan?
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#13
Dec 24 2007 02:00pm
Quote (mod-termi @ Mon, Dec 24 2007, 05:13pm)
ik snap niets van ladder slasher
Heel simpel, blijven klikken gewoon, en zodra het niet meer lukt nieuwe gear kopen.
thomas1441
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold
:
0.00
#14
Dec 24 2007 04:06pm
Quote (Skulvar @ Mon, Dec 24 2007, 08:00pm)
Heel simpel, blijven klikken gewoon, en zodra het niet meer lukt nieuwe gear kopen.
Klopt xD
Spykerr
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold
:
30.00
#15
Dec 25 2007 05:15am
vaag.. ik weet niet of andere mensen er last van hebben... maar ik heb items verkocht via de marketplace, maar het forumgold komt niet bij mn fg saldo....
spawnofsatan666
Member
Posts: 1,131
Joined: Sep 6 2007
Gold
:
0.00
#16
Jan 6 2008 05:39pm
Quote (thomas1441 @ Mon, 24 Dec 2007, 07:37)
hey,
ik ga vandaag denk ik met ladder slasher beginnen for fun,
spelen andere mensen het hier ook?
Gz
Ik speel geen meer omdat mijn karakter werd gewist.
GreNathan
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold
:
326.73
#17
Jan 6 2008 06:02pm
Ja ik speel het ook nu een tijdje lv 15 (Fighter)
Hebw el al iets kunnen verkopen voor 50fg en paar voor 1/5fg
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#18
Jan 6 2008 06:07pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 7 Jan 2008, 01:02)
Ja ik speel het ook nu een tijdje lv 15 (Fighter)
Hebw el al iets kunnen verkopen voor 50fg en paar voor 1/5fg
Dat zijn een hoop dukaten. Wil je ook je uitstekende aanpak met ons delen?
mrs.piggy
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#19
Jan 7 2008 02:08am
ik vind ladder slasher best saai
de enige reden dat mensen het spelen is omwille van de guildpoints imo
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#20
Jan 7 2008 03:52am
Quote (thomas1441 @ Mon, 24 Dec 2007, 15:37)
hey,
ik ga vandaag denk ik met ladder slasher beginnen
for fun
,
Gz
Ik speel het al een tijdje als dwanghandeling.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact