d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Preppige Klefdagen > De Officiele Kerstwens Topic :p
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 66,109
Joined: May 4 2007
Gold: 99.20
Dec 24 2007 03:13pm
Quote (thomas1441 @ Mon, Dec 24 2007, 02:08pm)
Jullie Ook!


Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 24 2007 04:52pm
leuke foto

prettige dagen iedereen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 24 2007 05:43pm
Prettige kerstdagen.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 25 2007 04:23am
zalig kerstfeest iedereen
En een gelukkig nieuwjaar



Regards
Stefan
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 25 2007 05:51am
Quote (edujackass @ Mon, 24 Dec 2007, 17:21)
ja en +1 maar ik mag niet meer kutten gvd en dat zuigt.
de beste wenseaann


wat doe je nu dan? sad.gif


gelukkig nieuwjaar!!

This post was edited by Zompy on Dec 25 2007 05:52am
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 25 2007 06:21am
Quote (Zompy @ Tue, 25 Dec 2007, 12:51)
wat doe je nu dan? sad.gif


gelukkig nieuwjaar!!


"De beste wensen" zeggen?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 25 2007 10:20am
Quote (edujackass @ Mon, Dec 24 2007, 03:21pm)
ja en +1 maar ik mag niet meer kutten gvd en dat zuigt.
de beste wenseaann
Van wie niet?

heb schijttt.

Merry xmas.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Dec 26 2007 11:09am
Beste wensen aan iedereen van het dutch forum, ookal ben ik een dag te laat. happy.gif
Voor nieuwjaar dan maar..

This post was edited by Toasts on Dec 26 2007 11:09am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 27 2007 07:15am
van mij ook allemaal de beste wensen, voor kerst ben ik te laat dus doe het maar voor oud en nieuw..

raak geen vingers kwijt, zijn wij hier weer mensen kwijt unsure.gif xD
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Dec 27 2007 07:41am
Quote (cranium-sf @ Mon, 24 Dec 2007, 16:26)
ook beste wensen van mij , al lukt het niet deze toppic als enige kersttopic te houden


vouch ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll