☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Preppige Klefdagen > De Officiele Kerstwens Topic :p
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 766
Replies: 30
Track Topic
Jamy
Member
Posts: 66,109
Joined: May 4 2007
Gold
:
99.20
#11
Dec 24 2007 03:13pm
Quote (thomas1441 @ Mon, Dec 24 2007, 02:08pm)
Jullie Ook!
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#12
Dec 24 2007 04:52pm
leuke foto
prettige dagen iedereen
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#13
Dec 24 2007 05:43pm
Prettige kerstdagen.
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#14
Dec 25 2007 04:23am
zalig kerstfeest iedereen
En een gelukkig nieuwjaar
Regards
Stefan
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#15
Dec 25 2007 05:51am
Quote (edujackass @ Mon, 24 Dec 2007, 17:21)
ja en +1 maar ik mag niet meer kutten gvd en dat zuigt.
de beste wenseaann
wat doe je nu dan?
gelukkig nieuwjaar!!
This post was edited by Zompy on Dec 25 2007 05:52am
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#16
Dec 25 2007 06:21am
Quote (Zompy @ Tue, 25 Dec 2007, 12:51)
wat doe je nu dan?
gelukkig nieuwjaar!!
"De beste wensen" zeggen?
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#17
Dec 25 2007 10:20am
Quote (edujackass @ Mon, Dec 24 2007, 03:21pm)
ja en +1 maar ik mag niet meer kutten gvd en dat zuigt.
de beste wenseaann
Van wie niet?
heb schijttt.
Merry xmas.
Toasts
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold
:
4.33
#18
Dec 26 2007 11:09am
Beste wensen aan iedereen van het dutch forum, ookal ben ik een dag te laat.
Voor nieuwjaar dan maar..
This post was edited by Toasts on Dec 26 2007 11:09am
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#19
Dec 27 2007 07:15am
van mij ook allemaal de beste wensen, voor kerst ben ik te laat dus doe het maar voor oud en nieuw..
raak geen vingers kwijt, zijn wij hier weer mensen kwijt
xD
ben6660
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold
:
2,001.67
#20
Dec 27 2007 07:41am
Quote (cranium-sf @ Mon, 24 Dec 2007, 16:26)
ook beste wensen van mij , al lukt het niet deze toppic als enige kersttopic te houden
vouch ^^
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact