d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Goede Voornemens 2008 > Hier Posten.
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 24 2007 01:24pm
Quote (Spykerr @ Mon, Dec 24 2007, 01:39pm)
Goede voornemens zijn dikke bull-shit...

Doelen stellen voor jezelf doe je het hele jaar door, neem ik aan. Anders kom je nooit ergens in het leven... Die zijn toch niet aan een jaarwisseling gebonden?


gheh.. Hoe is dat een goed voornemen?


en mn rijbewijs halen! (als dat door is gegaan ofzo, heb er niet veel meer overgehoord, helaas)


¬_¬
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 24 2007 02:32pm
Quote (Spykerr @ Mon, 24 Dec 2007, 13:39)
Goede voornemens zijn dikke bull-shit...

Doelen stellen voor jezelf doe je het hele jaar door, neem ik aan. Anders kom je nooit ergens in het leven... Die zijn toch niet aan een jaarwisseling gebonden?


gheh.. Hoe is dat een goed voornemen?


het zou wat zijn, als ik geen 17 zou worden toch, dan ben ik 2 jaar 16.
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Dec 24 2007 03:14pm
mijn goeie voornemen is stoppen met roken en meer gaan blowen wink.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 24 2007 03:27pm
dit jaar over gaan en eindelijk is EGT actief naar werk zoeken.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 24 2007 05:18pm
Quote (edujackass @ Mon, 24 Dec 2007, 22:27)
dit jaar over gaan en eindelijk is EGT actief naar werk zoeken.


Misschien heeft njaguar nog wel een klussie voor je smile.gif word je lekker collegatje van Feargod.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 24 2007 06:51pm
ik wed dat ik daar niet voor betaald word.
het is vrijwilligers werk.
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Dec 24 2007 06:54pm
Mijn voornemen voor volgend jaar is om in 4 maanden mijn pratijk examen te halen. smile.gif

Mart
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 24 2007 06:57pm
Quote (edujackass @ Tue, 25 Dec 2007, 01:51)
ik wed dat ik daar niet voor betaald word.
het is vrijwilligers werk.


Boeie! Zolang je maar een mooie groene of blauwe tag hebt kan je best wel van een uitkering leven..
Dan kan je net als sommige andere mods lekker de hele dag irritante nerdjes pesten door hun topics te locken smile.gif.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 27 2007 04:23pm
Quote (Daemos-ragen @ Tue, Dec 25 2007, 01:57am)
Boeie! Zolang je maar een mooie groene of blauwe tag hebt kan je best wel van een uitkering leven..
Dan kan je net als sommige andere mods lekker de hele dag irritante nerdjes pesten door hun topics te locken smile.gif.


Ik heb liever een gewone baan dan. sleep.gif
Member
Posts: 695
Joined: Feb 8 2006
Gold: 2.91
Dec 27 2007 04:38pm
mijn voornemens zijn meer golven om te surfen en meer chille (H)

marty17
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll