Quote (Spykerr @ Mon, 24 Dec 2007, 13:39)
Goede voornemens zijn dikke bull-shit...
Doelen stellen voor jezelf doe je het hele jaar door, neem ik aan. Anders kom je nooit ergens in het leven... Die zijn toch niet aan een jaarwisseling gebonden?
gheh.. Hoe is dat een goed voornemen?
het zou wat zijn, als ik geen 17 zou worden toch, dan ben ik 2 jaar 16.