d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Offtopic
Prev123411Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 07:46pm
Quote (Daemos-ragen @ Mon, Dec 24 2007, 02:46am)
Ja, het was een leuke wedstrijd.


Is kerstmis in de gevangenis leuk?
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 07:49pm
Quote (Skulvar @ Mon, 24 Dec 2007, 02:46)
Is kerstmis in de gevangenis leuk?


Ja smile.gif zeker als het sneeuwt.
Hoe bevalt het in de Free world? biggrin.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 07:49pm
Quote (Daemos-ragen @ Mon, Dec 24 2007, 02:49am)
Ja smile.gif zeker als het sneeuwt.
Hoe bevalt het in de Free world? biggrin.gif


Best koud in het bos.
Edit; Hoe komt die sneeuw btw binnen?

This post was edited by Skulvar on Dec 23 2007 07:50pm
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 07:51pm
Quote (Skulvar @ Mon, 24 Dec 2007, 02:49)
Best koud in het bos.


Ach, bekijk het van de zonnige kant.
Jij kan tenminste nog fg versturen aan iedereen die je wilt (als je fg zou hebben).
Edit; Via de tralies.

This post was edited by Daemos-ragen on Dec 23 2007 07:52pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 07:51pm
Quote (Daemos-ragen @ Mon, Dec 24 2007, 02:51am)
Ach, bekijk het van de zonnige kant.
Jij kan tenminste nog fg versturen aan iedereen die je wilt (als je fg zou hebben).


Hoezo? Ik heb 0,66 fg hoor, en dat kan ik nog gewoon versturen!
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 07:52pm
Quote (Skulvar @ Mon, 24 Dec 2007, 02:51)
Hoezo? Ik heb 0,66 fg hoor, en dat kan ik nog gewoon versturen!


Probeer mij eens 0.01 fg te versturen dan smile.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 07:55pm
Quote (Daemos-ragen @ Mon, Dec 24 2007, 02:52am)
Probeer mij eens 0.01 fg  te versturen dan smile.gif


Tja, er zijn uitzonderingen. =/
Met je gevangenis.

This post was edited by Skulvar on Dec 23 2007 07:56pm
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 07:57pm
Quote (Skulvar @ Mon, 24 Dec 2007, 02:55)
Tja, er zijn uitzonderingen. =/
Met je gevangenis.


Jammer.
Handig dat je in een offtopic-topic niet offtopic kan posten smile.gif
Ik heb al heel lang eens met jou willen chatten in een D2jsp topic.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 07:59pm
Quote (Daemos-ragen @ Mon, Dec 24 2007, 02:57am)
Jammer.
Handig dat je in een offtopic-topic niet offtopic kan posten smile.gif
Ik heb al heel lang eens met jou willen chatten in een D2jsp topic.


Inderdaad! Ik vraag me alleen af of iedereen er zo over denkt. biggrin.gif
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 07:59pm
Quote (Skulvar @ Mon, 24 Dec 2007, 02:59)
Inderdaad! Ik vraag me alleen af of iedereen er zo over denkt. biggrin.gif


Doel je op Feargod?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123411Next
Add Reply New Topic New Poll