☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Offtopic
Prev
1
2
3
4
11
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1890
Replies: 102
Track Topic
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#11
Dec 23 2007 07:46pm
Quote (Daemos-ragen @ Mon, Dec 24 2007, 02:46am)
Ja, het was een leuke wedstrijd.
Is kerstmis in de gevangenis leuk?
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#12
Dec 23 2007 07:49pm
Quote (Skulvar @ Mon, 24 Dec 2007, 02:46)
Is kerstmis in de gevangenis leuk?
Ja
zeker als het sneeuwt.
Hoe bevalt het in de Free world?
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#13
Dec 23 2007 07:49pm
Quote (Daemos-ragen @ Mon, Dec 24 2007, 02:49am)
Ja
zeker als het sneeuwt.
Hoe bevalt het in de Free world?
Best koud in het bos.
Edit; Hoe komt die sneeuw btw binnen?
This post was edited by Skulvar on Dec 23 2007 07:50pm
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#14
Dec 23 2007 07:51pm
Quote (Skulvar @ Mon, 24 Dec 2007, 02:49)
Best koud in het bos.
Ach, bekijk het van de zonnige kant.
Jij kan tenminste nog fg versturen aan iedereen die je wilt (als je fg zou hebben).
Edit; Via de tralies.
This post was edited by Daemos-ragen on Dec 23 2007 07:52pm
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#15
Dec 23 2007 07:51pm
Quote (Daemos-ragen @ Mon, Dec 24 2007, 02:51am)
Ach, bekijk het van de zonnige kant.
Jij kan tenminste nog fg versturen aan iedereen die je wilt (als je fg zou hebben).
Hoezo? Ik heb 0,66 fg hoor, en dat kan ik nog gewoon versturen!
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#16
Dec 23 2007 07:52pm
Quote (Skulvar @ Mon, 24 Dec 2007, 02:51)
Hoezo? Ik heb 0,66 fg hoor, en dat kan ik nog gewoon versturen!
Probeer mij eens 0.01 fg te versturen dan
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#17
Dec 23 2007 07:55pm
Quote (Daemos-ragen @ Mon, Dec 24 2007, 02:52am)
Probeer mij eens 0.01 fg te versturen dan
Tja, er zijn uitzonderingen. =/
Met je gevangenis.
This post was edited by Skulvar on Dec 23 2007 07:56pm
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#18
Dec 23 2007 07:57pm
Quote (Skulvar @ Mon, 24 Dec 2007, 02:55)
Tja, er zijn uitzonderingen. =/
Met je gevangenis.
Jammer.
Handig dat je in een offtopic-topic niet offtopic kan posten
Ik heb al heel lang eens met jou willen chatten in een D2jsp topic.
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#19
Dec 23 2007 07:59pm
Quote (Daemos-ragen @ Mon, Dec 24 2007, 02:57am)
Jammer.
Handig dat je in een offtopic-topic niet offtopic kan posten
Ik heb al heel lang eens met jou willen chatten in een D2jsp topic.
Inderdaad! Ik vraag me alleen af of iedereen er zo over denkt.
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#20
Dec 23 2007 07:59pm
Quote (Skulvar @ Mon, 24 Dec 2007, 02:59)
Inderdaad! Ik vraag me alleen af of iedereen er zo over denkt.
Doel je op Feargod?
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
11
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact