d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Planning Van Je Vacantie > Wat Doe Jij Van De Kerstvakantie?
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 23 2007 04:59am
Werken, uitgaan, vriendin, slapen, sociaal met familie doen, naar m'n vader, vrienden, vakantie bespreken, karten, wat voor school doen aan het eind van de vakantie.

This post was edited by JWT on Dec 23 2007 04:59am
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 23 2007 05:11am
studeren ... studeren ... werken aan taken ... studeren ... kerst ... studeren ... nieuwjaar... studeren ...

euhm .. misschien ben ik nog iets vergeten biggrin.gif
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 05:14am
Ok klinkt allemaal heel erg leuk.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 23 2007 05:18am
feesten
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 05:19am
Quote (Mischa @ Sun, 23 Dec 2007, 12:18)
feesten


zo hoort et wink.gif
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Dec 23 2007 05:19am
Werken + Feesten
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 23 2007 05:29am
Quote (Falkerakatim @ Sun, 23 Dec 2007, 12:11)
studeren ... studeren ... werken aan taken ... studeren ... kerst ... studeren ... nieuwjaar... studeren ...

euhm .. misschien ben ik nog iets vergeten biggrin.gif


Carnavol in OJLST!!!één!!!!11!

Verder is je rijtje behoorlijk compleet.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 23 2007 05:30am
Quote (WemyNM @ Sun, Dec 23 2007, 11:29am)
Carnavol in OJLST!!!één!!!!11!

Verder is je rijtje behoorlijk compleet.


carnaval is maar in februari hé wink.gif^^
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 23 2007 05:33am
Quote (Falkerakatim @ Sun, 23 Dec 2007, 12:30)
carnaval is maar in februari hé wink.gif^^


Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 05:39am
Quote (WemyNM @ Sun, 23 Dec 2007, 12:33)
<IMG alt="" src="http://www.nailise.nl/images/logoorly.jpg">


Wauw nuttige post :|
Houden we het wel een beetje on topic? Dit is namelijk een serieuse poll.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll