Quote (Feargod @ Sun, Dec 23 2007, 09:59am)
Het is bijna kerst en ze komen je hier fijne kerst wensen en er zijn weer een paar die ze uitkafferen? Wat is er toch mis met jullie?
Fijne feestdagen!
jullie allemaal
btw ik heb ook is in russia subforum topic gemaakt
toen zij zich plaatse voor het EK werdt helemaal niet geflamed
This post was edited by stefan_FFH on Dec 23 2007 04:09am