d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Merry Christmas
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 22 2007 06:39pm
Quote (DoSiS @ Sat, Dec 22 2007, 11:05pm)
yeah, merry christmas from spain!!


What the hell is Santa Clause doing in spain?!
Sinterklaas lives in spain..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 22 2007 07:18pm
Quote (Godsterrorforce @ Sun, Dec 23 2007, 12:58am)
GO BACK TO YOUR OWN SUBFORUM! >_<!


Hey, das mijn zin! >=(

This post was edited by Skulvar on Dec 22 2007 07:18pm
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Dec 22 2007 07:27pm
gezellig kerstfeest smile.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 22 2007 08:36pm
ich spriche niederländisch und so und ich dis das ich war so alsch ich bin düs das
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 23 2007 03:59am
Het is bijna kerst en ze komen je hier fijne kerst wensen en er zijn weer een paar die ze uitkafferen? Wat is er toch mis met jullie?

Fijne feestdagen!
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 23 2007 04:08am
Quote (Feargod @ Sun, Dec 23 2007, 09:59am)
Het is bijna kerst en ze komen je hier fijne kerst wensen en er zijn weer een paar die ze uitkafferen? Wat is er toch mis met jullie?

Fijne feestdagen!


jullie allemaal
btw ik heb ook is in russia subforum topic gemaakt
toen zij zich plaatse voor het EK werdt helemaal niet geflamed

This post was edited by stefan_FFH on Dec 23 2007 04:09am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 23 2007 04:16am
So you represent whole Spain?
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 04:58am
Quote (Feargod @ Sun, 23 Dec 2007, 10:59)
Het is bijna kerst en ze komen je hier fijne kerst wensen en er zijn weer een paar die ze uitkafferen? Wat is er toch mis met jullie?

Fijne feestdagen!


Ik weet het niet, alles wat ik typ is volgens jou mis. sad.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 23 2007 05:02am
Quote (Feargod @ Sun, 23 Dec 2007, 10:59)
Het is bijna kerst en ze komen je hier fijne kerst wensen en er zijn weer een paar die ze uitkafferen? Wat is er toch mis met jullie?

Fijne feestdagen!


Wat interesseren ons de kerstwensen van een random Spanjaard?
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 23 2007 05:48am
Quote (WemyNM @ Sun, 23 Dec 2007, 12:02)
Wat interesseren ons de kerstwensen van een random Spanjaard?


Het is niet meer als normaal dan gewoon normaal terug te doen. Probeert hij aardig te doen en beginnen jullie hem uit te kafferen. En het intereseert me niks wat een "random"spanjaard jou intereseert. Hij probeert aardig te zijn, dan doe je niet onaardig terug!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll