d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Zuigt Zo Hard > Om 4 Uur Smiddags Pas Wakker Te Worden
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 22 2007 01:01pm
lag er vanacht om half 6 in moest om 8 uur bij de kapper zijn dooor die fucking kouw daar word je wel wakker van ^^
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Dec 22 2007 01:03pm
Quote (JWT @ Sat, 22 Dec 2007, 20:43)
Hoi Zondag?


Op zondag moet Tha_Axid chickies playen. Helaas is hij niet zo productief als Wuben.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 22 2007 01:08pm
Quote (sK_Kabouter @ Sat, 22 Dec 2007, 20:03)
Op zondag moet Tha_Axid chickies playen. Helaas is hij niet zo productief als Wuben.


hahah
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 22 2007 01:16pm
Quote (sK_Kabouter @ Sat, 22 Dec 2007, 20:03)
Op zondag moet Tha_Axid chickies playen. Helaas is hij niet zo productief als Wuben.


helaas, zelfs IK ben niet perfect, maar ook op zondag kan ik dus niet uitslape, maar tot 8u, en zaterdag 7 sad.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 22 2007 01:43pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Dec 22 2007, 08:01pm)
lag er vanacht om half 6 in moest om 8 uur bij de kapper zijn dooor die fucking kouw daar word je wel wakker van ^^


Meh, als ik 's ochtends op school kom slaap ik ook de eerste 3 uur nog half.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 22 2007 02:32pm
Quote (�?NNI @ Sat, 22 Dec 2007, 19:11)
Nee, Wuben was chickies aan het playen, je weet.


tombraider?

en als ik doordeweeks laat ga slapen dan val ik tijdens de lessen dus letterlijk in slaap.
en nee dat is niet grappig.

je vecht om wakker te blijven egt waar. maar je ogen die willen zo graag ff dicht en dan zit je daar met je hand je hoofd te steunen terwijl die vent al 40 minuten lang loopt te lullen over de time continueus en de passive
en dan ga je gewoon ff slapen. dan word je wakker omdat de klas ligt te lachen en die vent naar je staat te wijzen en dan weet je niet meer waar je bent.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 22 2007 05:14pm
Quote (edujackass @ Sat, Dec 22 2007, 09:32pm)
tombraider?

en als ik doordeweeks laat ga slapen dan val ik tijdens de lessen dus letterlijk in slaap.
en nee dat is niet grappig.

je vecht om wakker te blijven egt waar. maar je ogen die willen zo graag ff dicht en dan zit je daar met je hand je hoofd te steunen terwijl die vent al 40 minuten lang loopt te lullen over de time continueus en de passive
en dan ga je gewoon ff slapen. dan word je wakker omdat de klas ligt te lachen en die vent naar je staat te wijzen en dan weet je niet meer waar je bent.


Ik ken 't.
Mijn Aardrijkskunde leraar geeft de saaiste lessen die ik ooit heb gehoord, bij hem is 't echt moeilijk om wakker te blijven.
Het grootste probleem is dat die cockaddict ook mn coördinator is, en dat je al na de les moet blijven als ie je ziet gapen, krijg je weer een lulverhaal dat je vroeger moet slapen enzo.
En als dat vaker gebeurt belt ie naar je huis, ook altijd leuk.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 22 2007 05:21pm
ik heb een brief thuis gehad+ telefoontje
focking heel de nagt preken shit van ouders daarover..
en dan komen ze om 11 uur anast me staan, doe de pc uit eudard.... en dan ga ik slapen lees ik nogg 2 uur hary potter komen ze om 12 uur ff in me kamer kijken of ik niet aan het lezen ben..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 22 2007 05:22pm
Quote (edujackass @ Sun, Dec 23 2007, 12:21am)
ik heb een brief thuis gehad+ telefoontje
focking heel de nagt preken shit van ouders daarover..
en dan komen ze om 11 uur anast me staan, doe de pc uit eudard.... en dan ga ik slapen lees ik nogg 2 uur hary potter komen ze om 12 uur ff in me kamer kijken of ik  niet aan het lezen ben..


Die dude had laatst ook nog gebeld omdat ik economie had gespijbeld volgens hem, ouders helemaal overstuur, en ik was gewoon bij economie maar dat wijf had me als afwezig opgeschreven. ¬_¬
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 22 2007 05:30pm
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 22 Dec 2007, 18:26)
Je weet niet half hoe productief ik in 66 uur ben.


dat zou ik ook zeggen op een internet forum.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll