d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Hoorde Ik Nou? > Ja
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 23 2007 11:18am
Quote (Falkerakatim @ Sun, 23 Dec 2007, 10:01)
belgie had nooit mogen bestaan ...vlaanderen had deel moete worden van nederland ...
da was het normaalste geweest... maarja ...


klinkt als een plan...

vervolgens worden de beide koninklijke families het land uitgejaagd ( De 'oranjes' rechtstreeks naar Duitsland, want dat is toch grotendeels Duits)
Daarna kiezen we met zn allen een president, en noemen we het De Republiek Der Verenigde Nederlanden

This post was edited by Spykerr on Dec 23 2007 11:28am
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 11:32am
Quote (Spykerr @ Sun, 23 Dec 2007, 18:18)
klinkt als een plan...

vervolgens worden de beide koninklijke families het land uitgejaagd ( De 'oranjes' rechtstreeks naar Duitsland, want dat is toch grotendeels Duits)
Daarna kiezen we met zn allen een president, en noemen we het De Republiek Der Verenigde Nederlanden


Dat klinkt gay. De oranjes moeten geexecuteerd worden smile.gif. De Republiek Der Verenigde Nederlanden klinkt ook gay, dus noemen we het Nederland Met Oud-Belgisch Vlaanderen.
En we kiezen met een alleen een president, maar dat mag niet iemand zijn van de huidige regering (die zijn ook allemaal gay).
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 12:25pm
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Dec 23 2007, 05:39pm)
Je bedoelt feargod?


Wow, heel scherp! thumbsup.gif
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 01:48pm
Quote (Skulvar @ Sun, 23 Dec 2007, 19:25)
Wow, heel scherp! thumbsup.gif


Je kent me wink.gif
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 24 2007 05:46am
Quote (Tha_Axid @ Sat, 22 Dec 2007, 13:34)
god weet het idd, maar niet de god waarin iedereen gelooft


God weet helemaal van niks deze keer. Ik probeerde Canni al terug te Pmen, maar het was er nog niet van gekomen.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 24 2007 06:37am
Vlaanderen bij Nederland? nee danku!
Ik weet niet of jullie het doorhebben maar ALLES is duurder bij onze noorderburen...
Unif, belastingen..

Waarom komen alle rijke Nederlanders naar Belgie?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 24 2007 06:41am
Supermarktproducten zijn duidelijk goedkoper in Nederland. Onlangs nog in 't nieuw gekomen.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 24 2007 07:21am
Quote (Feargod @ Mon, 24 Dec 2007, 12:46)
God weet helemaal van niks deze keer. Ik probeerde Canni al terug te Pmen, maar het was er nog niet van gekomen.


En mij dan?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 24 2007 07:58am
Quote (Feargod @ Mon, Dec 24 2007, 12:46pm)
God weet helemaal van niks deze keer. Ik probeerde Canni al terug te Pmen, maar het was er nog niet van gekomen.


Garben Pm'en is onmogelijk!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 24 2007 08:36am
Quote (Ov2rkill @ Mon, 24 Dec 2007, 14:58)
Garben Pm'en is onmogelijk!


Nee, zet je tekstcodering op 'westers', dan lukt het wel!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll