Quote (Spykerr @ Sun, 23 Dec 2007, 18:18)
klinkt als een plan...
vervolgens worden de beide koninklijke families het land uitgejaagd ( De 'oranjes' rechtstreeks naar Duitsland, want dat is toch grotendeels Duits)
Daarna kiezen we met zn allen een president, en noemen we het De Republiek Der Verenigde Nederlanden
Dat klinkt gay. De oranjes moeten geexecuteerd worden

. De Republiek Der Verenigde Nederlanden klinkt ook gay, dus noemen we het Nederland Met Oud-Belgisch Vlaanderen.
En we kiezen met een alleen een president, maar dat mag niet iemand zijn van de huidige regering (die zijn ook allemaal gay).