Quote (Vraatjuh @ Fri, 21 Dec 2007, 18:24)
Vraagje,
wie speelt er hier allemaal cs ;O en dan vooral 1.6
+
waar?
ingame: Vraatjuh Admin MoW en Mo$ ;D
<- Baklap/Looney, befaamde HLSS user in Mo$. Jammergenoeg speel ik al een hele tijd geen CS meer, maar je zal me waarschijnlijk nog wel bekend voorkomen. ^^
Mart