d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuwe Discussie! > Tsjoa
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 20 2007 10:29am
iemand die echt stevig in god geloofd zal erin blijven geloven ook al kom je met stevige bewijzen af
zo was ik in dicutie met men leeraar , hij zegt dat de oerknal nooit is geweest en dat god de aarde had gemaakt
terwijl er een duidelijk wetenschappelijk bewijs bestaat hoe alles is gekomen

water : planeet botst op aarde komt deel van planeet los , brokstukken zweven in atmosfeer en komen naar beneden , in die meteoren zit er bevroren water
zij theorie = god heeft water op aarde gebracht

zo zie je , iemand die echt stevig geloofd trekt zich niks aan van bewijzen

o btw , dat van water zit ik niet uit men nek te kletsen , gezien op national geografic , zoals zuurstof die gekomen is door waterplanten die zuurstof afscheiden en zo in bellen naar boven komen

This post was edited by cranium-sf on Dec 20 2007 10:31am
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 20 2007 10:31am
Quote (edujackass @ Thu, 20 Dec 2007, 18:23)
natuurlijk wel. gewoon zeggen, hey slet, maria kan niet zwanger zijn geworden zonder ontmaagt te zijn dus jou religie is fockin bullshit
en dan epic lulz, wachten op een tegenargument en dat argument dan weer WTFPWNT en zo doorgaan tot ze gaan huilen.
de mens leeft altijd al zonder god dus het zal heus geen pijn doen als wat meer mensen zouden beseffen dat het eigenlijk alleen maar onzin is.


Vouch dis.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 20 2007 10:52am
ja god heeft ook eerst al de dieren gemaakt en op de laatste dag de mens

omdat de schrijver van de bijbel te dom was om te weten dat de mens in feite ook een dier is.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 20 2007 10:55am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Dec 20 2007, 01:20pm)
Mijn geliefde en ik hadden onenigheid over deze stelling:

Stel, iemand gelooft heilig in God en heeft daardoor een prettig leven. Jij hebt het bewijs dat God niet bestaat. Nu komen er verschillende vragen:
- Mag je diegene zijn/haar geloof afnemen?
- Moet je je schuldig voelen als je per ongeluk laat zien dat God niet bestaat?

Goed, het zijn maar 2 vragen. LACHEN dus... en antwoorden.


ik zou het zeggen me tbewijs
en dan zeggen nou je hebt het al die jaren in god gelooft maar die bestaat niet dus
ga nu maar in je zelf geloven ^^ tongue.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 20 2007 10:57am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 20 Dec 2007, 17:08)
Jij en Remy? laugh.gif


Hah. Dit toverde een glimlach op mijn gezicht.

Quote (cranium-sf @ Thu, 20 Dec 2007, 17:29)
iemand die echt stevig in god geloofd zal erin blijven geloven ook al kom je met stevige bewijzen af
zo was ik in dicutie met men leeraar ,  hij zegt dat de oerknal nooit is geweest  en dat god de aarde had gemaakt
terwijl er een duidelijk wetenschappelijk bewijs bestaat hoe alles is gekomen


Oerknal is net zo ongeloofwaardig als de schepping.
Wat kan er ontploffen als er niks is? Ofwel: wat was er voor de oerknal?

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 20 2007 11:05am
Quote (WemyNM @ Thu, 20 Dec 2007, 17:57)
Oerknal is net zo ongeloofwaardig als de schepping.
Wat kan er ontploffen als er niks is? Ofwel: wat was er voor de oerknal?


omfg..

tijdens een oerknal word het universum of een deel ervan hervormt
ofwel HERVORMT ! oke ^
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 20 2007 11:10am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 20 Dec 2007, 18:05)
omfg..

tijdens een oerknal word het universum of een deel ervan hervormt
ofwel HERVORMT ! oke ^


Waar komt het universum vandaan?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 20 2007 11:11am
Quote (WemyNM @ Thu, 20 Dec 2007, 18:10)
Waar komt het universum vandaan?


bavaria brouwerij..
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 20 2007 11:11am
Quote (WemyNM @ Thu, Dec 20 2007, 04:57pm)
Oerknal is net zo ongeloofwaardig als de schepping.
Wat kan er ontploffen als er niks is? Ofwel: wat was er voor de oerknal?


mar ze kunnen de oerknal toch nabootsen in zwitzerland?
daar hebben ze 2 stukken steen bijv en die laten ze heel snel draaien door een buis de een gaat linksom de andere rechtsom
en als de stenen elkaar op de juiste snelheid raken komen er andere stukken bij ofzo
heb dat ergens gelezen
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 20 2007 11:14am
Quote (stefan_FFH @ Thu, 20 Dec 2007, 18:11)
mar ze kunnen de oerknal toch nabootsen in zwitzerland?
daar hebben ze 2 stukken steen bijv en die laten ze heel snel draaien door een buis de een gaat linksom de andere rechtsom
en als de stenen elkaar op de juiste snelheid raken komen er andere stukken bij ofzo
heb dat ergens gelezen


In een Dan Brown boek?
Allemaal leuk en aardig, maar waar komen die stenen vandaan dan?

edit:
Om niet verder erop in te gaan: men weet niet hoe de oorsprong ontstaan is.

De bedoeling is dus om op Ruben's stellingen in te gaan.

This post was edited by WemyNM on Dec 20 2007 11:15am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll