Quote (MilkAndCookies @ Thu, 20 Dec 2007, 17:08)
Jij en Remy?

Hah. Dit toverde een glimlach op mijn gezicht.
Quote (cranium-sf @ Thu, 20 Dec 2007, 17:29)
iemand die echt stevig in god geloofd zal erin blijven geloven ook al kom je met stevige bewijzen af
zo was ik in dicutie met men leeraar , hij zegt dat de oerknal nooit is geweest en dat god de aarde had gemaakt
terwijl er een duidelijk wetenschappelijk bewijs bestaat hoe alles is gekomen
Oerknal is net zo ongeloofwaardig als de schepping.
Wat kan er ontploffen als er niks is? Ofwel: wat was er voor de oerknal?