d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Telefoon > Welke? Camera + Muziek
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 63
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Dec 20 2007 07:14am
LG met spiegeltje ^^
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 20 2007 12:36pm
samsung.

ik heb zelf een d900 en heb hem nu al anderhalf jaar en hij doet het nog steeds perfect
3 megapix foto's en nice mp3 met chille speaker, 1gb kaarjte erin en je bent klaar

This post was edited by Mischa on Dec 20 2007 12:36pm
Member
Posts: 114
Joined: Aug 5 2007
Gold: 0.00
Dec 20 2007 12:51pm
HTC Touch
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Dec 20 2007 05:10pm
iPhone
nn camera

This post was edited by Software on Dec 20 2007 05:10pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll