Quote (MilkAndCookies @ Wed, Dec 19 2007, 04:56pm)
Hah, ik weet nog mijn kontneuk tijd.
BIJ WIE NOG DAN???:'(
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Dec 19 2007, 05:37pm)
SKILLEDKREEM, hahahaa.
Jij beest!
Ow ja, ik denk dat er gewoonweg geen nieuwe mod gaat komen.
Maar moest er toch een nieuwtje komen, dan wordt het iemand die men hier niet kent, zodat ie objectief kan handelen.
Tot ie met verweer komt te posten op deze forums, of als iemand hem spot....
This post was edited by Ov2rkill on Dec 19 2007 10:38am