d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dutch Op Slot#3 > Discussies
Prev12348Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 19 2007 09:46am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Dec 19 2007, 03:44pm)
zet je geld maar op lil[p]
hij post hier als een mod
hij maakt site suggestions
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13399334&f=258

en hij is de goede vriend van lenty?
laten we afwachten smile.gif
I smell jealousy.

Meestel degene die zich zo gedragen krijgen niets. =D

Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 19 2007 09:49am
Quote (JWT @ Wed, Dec 19 2007, 03:46pm)
I smell jealousy.

Meestel degene die zich zo gedragen krijgen niets. =D


ik constateer dingen
maar ik zou er persoonlijk niks op hebben als hij het zou worden
heb hem alleen nog nooit hier echt gezien^en dat is jmmr

This post was edited by stefan_FFH on Dec 19 2007 09:50am
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 19 2007 09:50am
Quote (stefan_FFH @ Wed, 19 Dec 2007, 17:49)
ik constateer dingen
maar ik zou er persoonlijk niks op hebben als hij het wordt
heb hem alleen nog nooit hier echt gezien^en dat is jmmr


? Wat heb ik gemist?
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 19 2007 09:52am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Dec 19 2007, 04:44pm)
zet je geld maar op lil[p]
hij post hier als een mod
hij maakt site suggestions
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13399334&f=258

en hij is de goede vriend van lenty?
en hij heeft eens trong donor star!!
laten we afwachten smile.gif


volgens mij wordt het canni !
met als rechterhand danny, voor de moeilijke gevallen!
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 19 2007 09:53am
Quote (mrs.piggy @ Wed, Dec 19 2007, 03:52pm)
volgens mij wordt het canni !
met als rechterhand danny, voor de moeilijke gevallen!


laten we topic maken
voor speculaties en laten we dit voor het dutch op slot houden?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 19 2007 09:56am
Hah, ik weet nog mijn kontneuk tijd. Ik kreeg ook nooit een tag :c.

Ik betwijfel of Lil[P] het wordt. Hellskin I hope. Wie kent die eerstgenoemde eigenlijk? tongue.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 19 2007 10:31am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Dec 19 2007, 03:56pm)
Hah, ik weet nog mijn kontneuk tijd. Ik kreeg ook nooit een tag :c.

Ik betwijfel of Lil[P] het wordt. Hellskin I hope. Wie kent die eerstgenoemde eigenlijk? tongue.gif


ik hoop ook op hellskin
maar ik ken lil[p] niet
nooit gezien hier^^
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 19 2007 10:36am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Dec 19 2007, 04:56pm)
Hah, ik weet nog mijn kontneuk tijd.


BIJ WIE NOG DAN???
:'(

Quote (MilkAndCookies @ Wed, Dec 19 2007, 05:37pm)
SKILLEDKREEM, hahahaa.


Jij beest!


Ow ja, ik denk dat er gewoonweg geen nieuwe mod gaat komen.
Maar moest er toch een nieuwtje komen, dan wordt het iemand die men hier niet kent, zodat ie objectief kan handelen.
Tot ie met verweer komt te posten op deze forums, of als iemand hem spot....

This post was edited by Ov2rkill on Dec 19 2007 10:38am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 19 2007 10:37am
Quote (Ov2rkill @ Wed, 19 Dec 2007, 16:36)
BIJ WIE NOG DAN???
:'(

SKILLEDKREEM, hahahaa.
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 19 2007 11:02am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 19 Dec 2007, 15:18)
mogen er maar 250 in ??? ohmy.gif maar ik neem aan dat die naam nietmeer van toepassing is ? ik bedoel het gaat nu toch best goed?

we wachten ofc allemaal ( ik iig ) wie het dutch team komt versterke, als er nou nog iemand voor komt.


250 is het maximale, dan moeten ze gesplit worden. Heeft iets met hoe zwaar het op de servers weegt te maken ofzo. Weet niet precies hoe het zit.

Denk inderdaad dat de naam voorlopig niet echt meer van toepassing is.

Maja wist zo gauw even niks anders tongue.gif

Ik zal deze wel open laten voor vragen enzo.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12348Next
Closed New Topic New Poll