Quote (cranium-sf @ Wed, Dec 19 2007, 01:04pm)
je kan het daar posten en link in sig zetten ( als dit mag ) aangezien je meestal in dutch forum zitte zullen wel meestal nederlandse mensen het zien
ik wel want ik hoor nu bij de crew van omg-pvp
/e denk dat het wel de beste oplossing is
This post was edited by CpTJenJen on Dec 19 2007 07:05am