d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Omg-pvp > Hai
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 19 2007 07:01am
PM'en! ;-D
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 19 2007 07:04am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Dec 19 2007, 12:59pm)
ja maar ik wil mijn guild 9x% nederlands maken


je kan het daar posten en link in sig zetten ( als dit mag ) aangezien je meestal in dutch forum zitte zullen wel meestal nederlandse mensen het zien
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 19 2007 07:05am
Quote (cranium-sf @ Wed, Dec 19 2007, 01:04pm)
je kan het daar posten en link in sig zetten ( als dit mag )  aangezien je meestal in dutch forum zitte zullen wel meestal nederlandse mensen het zien


ik wel want ik hoor nu bij de crew van omg-pvp

/e denk dat het wel de beste oplossing is

This post was edited by CpTJenJen on Dec 19 2007 07:05am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll