Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 18 2007, 10:56pm)
isam weet die shizle beter dan ik kzal em morgen wel ff bellen

haha ik word in jan al weer 20

je wilt niet weten hoe chill ik het vind om 18 te worden
normaal moet ik altijd mensen laten halen en buiten smoken (thuis wel lekker binnen smoken)
bij 1 shop zit er op woensdag een vast meisje en die herkent me altijd dan kan ik wel chillen
This post was edited by Mischa on Dec 18 2007 05:00pm