d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Bi Zijn Is Niet Homo Zijn ! > Maak Er Maar Een Topic Over
Prev123410Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 18 2007 04:49pm
je kan er tegen of niet ^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2007 04:50pm
Quote (Mischa @ Tue, 18 Dec 2007, 23:49)
je kan er tegen of niet ^^


nja als het over de anus van een man gaat danne.. schrik ik gewoon ff oke ^^

kbedoel kben niet vies van hetero anaal ^

e/ krijg nog steeds voor 25 euro wiet van isam tongue.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Dec 18 2007 04:51pm
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 18 2007 04:52pm
he bah mannen anussen hoor je mij ook niet over hoor
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 18 2007 04:53pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 18 2007, 10:50pm)
nja als het over de anus van een man gaat danne.. schrik ik gewoon ff oke ^^

kbedoel kben niet vies van hetero anaal ^

e/ krijg nog steeds voor 25 euro wiet van isam tongue.gif


ah chill
ik heb nu ov btw
laten we een keertje gaan smoken dan jij ik isam
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2007 04:53pm
Quote (Mischa @ Tue, 18 Dec 2007, 23:52)
he bah mannen anussen hoor je mij ook niet over hoor


wemy kennelijk wel sad.gif

Quote (Mischa @ Tue, 18 Dec 2007, 23:53)
ah chill
ik heb nu ov btw
laten we een keertje gaan smoken dan jij ik isam


klinkt goed wink.gif

maar waar? Eindhoven?

This post was edited by BadBoyDeGekste on Dec 18 2007 04:53pm
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 18 2007 04:55pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 18 2007, 10:53pm)
klinkt goed wink.gif

maar waar? Eindhoven?


ik vind het goed
ik boek overal heen doordeweeks met de trein smile.gif
4 februari ben ik 18 dan kunne we in shop gaan chillen
of misschien weet jij leuk cafeetje ofzo
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2007 04:56pm
Quote (Mischa @ Tue, 18 Dec 2007, 23:55)
ik vind het goed
ik boek overal heen doordeweeks met de trein smile.gif
4 februari ben ik 18 dan kunne we in shop gaan chillen
of misschien weet jij leuk cafeetje ofzo


isam weet die shizle beter dan ik kzal em morgen wel ff bellen wink.gif

haha ik word in jan al weer 20 sad.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 18 2007 05:00pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 18 2007, 10:56pm)
isam weet die shizle beter dan ik kzal em morgen wel ff bellen wink.gif

haha ik word in jan al weer 20 sad.gif


je wilt niet weten hoe chill ik het vind om 18 te worden
normaal moet ik altijd mensen laten halen en buiten smoken (thuis wel lekker binnen smoken)
bij 1 shop zit er op woensdag een vast meisje en die herkent me altijd dan kan ik wel chillen

This post was edited by Mischa on Dec 18 2007 05:00pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2007 05:03pm
Quote (Mischa @ Wed, 19 Dec 2007, 00:00)
je wilt niet weten hoe chill ik het vind om 18 te worden
normaal moet ik altijd mensen laten halen en buiten smoken (thuis wel lekker binnen smoken)
bij 1 shop zit er op woensdag een vast meisje en die herkent me altijd dan kan ik wel chillen


ik rook nooit in de shop ohmy.gif

vind da thuis in me luie stoel veel fijner wink.gif

eerste hijs staand w8e tot ie toeslaat 2e hijs aah en dan langzaam gaan ziteen en je zakt helemaal weg ^^^^^^^^
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 18 2007 05:04pm
haha ja maar ik word lang niet meer zo stoned van 3 hijsen dan dat ik een jaar geleden werd sad.gif
maar ik ga naar me nest morgen weer school later

This post was edited by Mischa on Dec 18 2007 05:05pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123410Next
Closed New Topic New Poll