Quote (??NNI @ Mon, 17 Dec 2007, 21:57)
Zonder het kapsel! Ik heb op tv gezien dat Wilders tot 'politicus van het jaar' is verkozen door publiek & media. En ik dacht dat het in België erg gesteld was.
nee helaas... in Nederland kan het
nog erger

on topic: ik vind eigenlijk dat ze wel een beetje nederlands hoort te spreken... ze vertegenwoordigt tenslotte een meertalig land....
edit:
Quote (??NNI @ Mon, 17 Dec 2007, 22:19)
Nederland is het Amerika binnen Europa!
haha
This post was edited by Spykerr on Dec 17 2007 02:20pm