d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Miss Belgie Kan Geen Nederlands > Wat Denk Jij Hierover?
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 17 2007 01:32pm
Quote (cranium-sf @ Mon, 17 Dec 2007, 20:29)
oh net opgezocht wie het was ,  die naam aleen al ohmy.gif
alizée poulicek   , heeft belgie niet genoeg schoonheden dat ze het in ander land moeten gaan halen?

Eén van de kenmerken van Miss België schijnt de Belgische nationaliteit te zijn. Hoezo, 'ander land'?

Laat me ook nog even melden dat de gemiddelde Oost-Vlaming ook vrijwel onverstaanbaar is. Sorry Danny.

Quote (Cranium)
oh nvm verkeerd gekeken
Evelyn Defour is het toch?

Ai.

This post was edited by ¢?NNI on Dec 17 2007 01:33pm
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 17 2007 01:32pm
Quote (cranium-sf @ Mon, Dec 17 2007, 08:29pm)
oh net opgezocht wie het was , die naam aleen al ohmy.gif
alizée poulicek , heeft belgie niet genoeg schoonheden dat ze het in ander land moeten gaan halen?

oh nvm verkeerd gekeken
Evelyn Defour is het toch?


Alizée Poulicek is Miss België 2008, men beste wink.gif
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 17 2007 01:36pm
Quote (mrs.piggy @ Mon, Dec 17 2007, 07:32pm)
Alizée Poulicek is Miss België 2008, men beste wink.gif


wel .. tongue.gif ze is uit het buitenland .. maar heeft belgische nationaliteit verkregen .. tongue.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 17 2007 01:42pm
Waar gaat dat toch naartoe! Buitenlanders die onze Miss verkiezing winnen. Straks bouwen ze nog moskeeën, pakken ze ons werk af of blijven ze werkloos, en beroven ze oude vrouwtjes van boodschappentassen! Om maar te zwijgen van het afschuwelijke bedrag aan kindergeld dat ze innen via het OCMW!
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 17 2007 01:43pm
Quote (??NNI @ Mon, Dec 17 2007, 07:42pm)
Waar gaat dat toch naartoe! Buitenlanders die onze Miss verkiezing winnen. Straks bouwen ze nog moskeeën, pakken ze ons werk af of blijven ze werkloos, en beroven ze oude vrouwtjes van boodschappentassen! Om maar te zwijgen van het afschuwelijke bedrag aan kindergeld dat ze innen via het OCMW!


ja ... stel u voor dat dat ooit zou gebeuren .. :s:s

(het sarcasme droop er echt wel af biggrin.gif:d)
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Dec 17 2007 01:54pm
Nummertje 3
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Dec 17 2007 01:56pm
Quote (�?NNI @ Mon, 17 Dec 2007, 20:42)
Waar gaat dat toch naartoe! Buitenlanders die onze Miss verkiezing winnen. Straks bouwen ze nog moskeeën, pakken ze ons werk af of blijven ze werkloos, en beroven ze oude vrouwtjes van boodschappentassen! Om maar te zwijgen van het afschuwelijke bedrag aan kindergeld dat ze innen via het OCMW!


Garb Wilders!

OT: Het boeit me eigenlijk bijzonder weinig. Sorry. smile.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 17 2007 01:57pm
Quote (mUMmY- @ Mon, 17 Dec 2007, 20:56)
Garb Wilders!

Zonder het kapsel! Ik heb op tv gezien dat Wilders tot 'politicus van het jaar' is verkozen door publiek & media. En ik dacht dat het in België erg gesteld was.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 17 2007 02:18pm
Quote (??NNI @ Mon, 17 Dec 2007, 21:57)
Zonder het kapsel! Ik heb op tv gezien dat Wilders tot 'politicus van het jaar' is verkozen door publiek & media. En ik dacht dat het in België erg gesteld was.


nee helaas... in Nederland kan het nog erger sad.gif

on topic: ik vind eigenlijk dat ze wel een beetje nederlands hoort te spreken... ze vertegenwoordigt tenslotte een meertalig land....

edit:
Quote (??NNI @ Mon, 17 Dec 2007, 22:19)
Nederland is het Amerika binnen Europa!


haha

This post was edited by Spykerr on Dec 17 2007 02:20pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 17 2007 02:19pm
Nederland is het Amerika binnen Europa!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll