Quote (thomas1441 @ Mon, Dec 17 2007, 07:53pm)
Hmm, kadootjes uitpakken, drinken & eten
naar huis guitar hero 3 voor de Wii doen!
ah relax

hm ik ga 1e kerstag naar men pa
2e kerstag naar men ma
er komt allemaal fammilie enzo
en lkkr eten beetje het standaard achtige denk ik maar wel gezellig