d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Kerst Topic :) > Yes
Prev123413Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 17 2007 11:23am
Quote (Falkerakatim @ Mon, Dec 17 2007, 05:22pm)
mijn goeie voornemens:

- slagen voor mijn examens
- me goed amuseren volgent jaar


wat voor opleiding doe je btw?
succes met je examens smile.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 17 2007 11:34am
Quote (Falkerakatim @ Mon, 17 Dec 2007, 18:22)
mijn goeie voornemens:

- slagen voor mijn examens
- me goed amuseren volgent jaar


Nederlands wordt lastig, kan ik je al zeggen.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Dec 17 2007 11:44am
Kerst is gezellig banana.gif

Geen idee wat ik precies ga doen, maar het zal vast wel leuk worden!

This post was edited by mUMmY- on Dec 17 2007 11:45am
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Dec 17 2007 11:47am
Quote (WemyNM @ Mon, 17 Dec 2007, 19:34)
Nederlands wordt lastig, kan ik je al zeggen.


Yu is so meeeeeeeeen!

Ik ga "Gourmetten" fzshoo!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 17 2007 12:34pm
Quote (WemyNM @ Mon, Dec 17 2007, 06:34pm)
Nederlands wordt lastig, kan ik je al zeggen.


rolleyes.gif
Member
Posts: 60
Joined: Nov 8 2006
Gold: 0.00
Dec 17 2007 01:42pm
ach ja..

1e kerst dag zit ik in rotterdam samen met vrouwke.
en de 2e ook en later op de avond weer terug naar huis.

natuurlijk kadautjes uitpakken wink.gif

samen met die kids daarzo smile.gif


afijn..

vrolijk kerstfeest alvast voor de gene die lezen smile.gif


Grtz. ik
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Dec 17 2007 01:53pm
Hmm, kadootjes uitpakken, drinken & eten

naar huis guitar hero 3 voor de Wii doen!
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 17 2007 01:56pm
Quote (thomas1441 @ Mon, Dec 17 2007, 07:53pm)
Hmm, kadootjes uitpakken, drinken & eten

naar huis guitar hero 3 voor de Wii doen!


ah relax smile.gif


hm ik ga 1e kerstag naar men pa
2e kerstag naar men ma

er komt allemaal fammilie enzo
en lkkr eten beetje het standaard achtige denk ik maar wel gezellig smile.gif
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 17 2007 02:13pm
Quote (Falkerakatim @ Mon, Dec 17 2007, 06:22pm)
mijn goeie voornemens:

- slagen voor mijn examens
- me goed amuseren volgent jaar


lijken me prachtige voornemens, ik neem deze even over van jou wink.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 17 2007 02:15pm
Sommigen zullen zich dit hier nog herinneren!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123413Next
Add Reply New Topic New Poll