ik doe wat css en cod4 en ga de laatste tijd zelfs af en toe uit! (ik heb geleerd van de beste)
OT:
Quote (CpTJenJen @ Mon, 17 Dec 2007, 10:41)
ja en toch had hij het kunnen weten

Xepo en Edu zijn hier ook , en die +1e er met zn topic dus meteen op los

dat weet iedereen en valt dus niet te onkennen

ik hecht eerlijk gezecht niet al te veel waarde meer aan mijn posts.. ik vind me nickname het alleen nog waard om niet al te veel warn te krijgen. want als ik een nieuwe acc maak dan kan die dus niet hetzelfde zijn.
Quote (AngerfisT @ Mon, 17 Dec 2007, 10:13)
ach ja hij was closed.
want ik was vannacht bij een maat van mij.
en zo zat ik es te loeren en toen kwam ik dat tegen.
vandaar dat ik een nieuwe topic heb gemaakt.
grtz. ik

er worden de laatste tijd veel topics geclosed waar nog discussies in bezig zijn waardoor we er een nieuwe over moeten maken!
dat is die vreselijk goeie regeling hier in dutch forum. net zoiets als mensen warn geven voor hetzelfde ding wat al niet klopte omdat hij goed heef gewaarschuwd en alleen het woord getypt heeft. onzin is het gewoon.
en nu dus ook, omdat ik er niet was toen dit geclosed werd moet ik mijn reactie godverdomme weer in een ander topic zetten.
en nog over dat topic zelf, ik beslis zelf wel wat ik post over mensen die medelije willen in een forum waar ze nog nooit geweest zijn. er gaan elke dag honden dood, en mensen. who cares. als ik voor elke persoon dan een topic moet maken pff..