Quote (Doggy-Style @ Thu, Dec 13 2007, 08:06pm)
Ik was laatst in Enschede, hihi.
PETER EN IK KOMEN NOG WEL EEN KEERTJE!!
kool ^^ en ja ik ben chinees :|
Quote (Tha_Axid @ Thu, Dec 13 2007, 07:23pm)
is hij dat?
hij heeft nogsteeds ooit een anni van me gescammed
huh? was misschien een oude clanmember die zat te scammen met vxx-ownage. een jochie genaamt TOM.. ik denk dat "mummy" hem ook wel ooit heeft gekend. :-| maar ik zou nooit scammen^^ (iig niet op jsp)
@ hellskin, geen adres gezegd :--) maar PM N1
EDIT : H1 P3T13 =D
This post was edited by RubberNinja on Dec 13 2007 03:03pm