d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Omg Kijk Naar Dees > Cool
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 13 2007 11:18am
Will Smith kan het nog sneller.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Dec 13 2007 11:35am
Ik heb het eens gedaan in ongeveer 5 dagen elke dag een half uurtje. happy.gif

Is ongeveer 6 jaar geleden al.

This post was edited by Toasts on Dec 13 2007 11:35am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 13 2007 11:48am
Quote (Hellskin @ Thu, Dec 13 2007, 06:17pm)
het wereldrecord staat geloof ik op 9 seconde



er zijn bepaalde technieken, als je die eenmaal door hebt is het een eitje.


waar blijft in godsnaam al die fg vandaan komen oO
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Dec 13 2007 11:48am
Quote (Toasts @ Thu, Dec 13 2007, 06:35pm)
Ik heb het eens gedaan in ongeveer 5 dagen elke dag een half uurtje.

Is ongeveer 6 jaar geleden al.


ben nog altijd bezig xD
shop er afen toe is tegen als k em tegen kom biggrin.gif
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Dec 13 2007 12:21pm
ik kan het echt niet
Member
Posts: 54,178
Joined: Nov 2 2006
Gold: 62.69
Dec 13 2007 01:08pm
Quote (reneisgoed1 @ Thu, Dec 13 2007, 06:21pm)
ik kan het echt niet


ik ook niet lol mja
Member
Posts: 2,429
Joined: May 21 2007
Gold: 69.00
Dec 14 2007 04:06am
ik was er ook is aan bezig maar meer dan 2 kleuren kan ik al niet
en dat was over lange tijd
het is voor uw tiijd te verdoen, als je verveelt ofzo
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 14 2007 06:15am
heb zown ding dus nog nooit aangeraakt :S
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 14 2007 06:47am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 13 Dec 2007, 16:54)
ik heb het nog nooit voor elkaar gekrege een kant helemaal goed te krijgen


xD ik ook niet.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Dec 14 2007 07:10am
Quote (Hellskin @ Thu, Dec 13 2007, 05:17pm)

er zijn bepaalde technieken, als je die eenmaal door hebt is het een eitje.


Ja ik weet wel dat er technieken voor zijn, maar ik blijf het best moeilijk vinden.

Hij kan ook een 4x4 kubus oplossen btw, een 5x5 heeft hij nog nergens kunnen vinden
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll