d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Pc Hardware Vraagje. > Mb Ram.
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,644
Joined: Feb 13 2007
Gold: 0.00
Dec 12 2007 03:10pm
Jup die passen wel en ik zou persoonlijk voor kingston gaan, goed betrouwbaar merk.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 12 2007 04:09pm
dacht al dat normale ram niet in laptops ging tongue.gif
takems heb ik nog nooit van gehoord dus idd kingston nemen.
Member
Posts: 94
Joined: Nov 11 2006
Gold: 16.69
Dec 12 2007 04:32pm
Ik zou voor Kingston gaan. smile.gif
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 13 2007 06:54am
KOMT GOED.

closed.
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 13 2007 07:05am
Hoewel niet per definitie, merken mengen wil bij geheugen nog wel eens problemen geven.

This post was edited by Xepo on Dec 13 2007 07:05am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 13 2007 10:55am
hoevel zit er in , ik heb geen zin om op die link te klikken , ik wens je suc6 met je laptop open en dicht make.. tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll