d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gsm
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Dec 10 2007 09:06am
iPhone!

- Superduur abbonement
- allemaal leuke dingen
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 10 2007 09:28am
heb je egt een 1.4k dollar iphone abonnement aangeschaft zodat je belt via amerika...?
heb zelf een nokia 6300, het menu is prima er zit een 2mp camera op die ik af en toe gebruik, overdag isie wel goed maar savonds peop zonderlicht. er zit een mp3speler op er kan een sdkaartje in tot 2gb hij doet filmen
hij is dun (n73 is best dik imo) hij is stevig, er zit een roestvrijstale plaat op achterkant, voorkant is ook groot gedeelte metaal behalve de toetsen en dan zit er een groot scherm boven. dus die knijp je niet kapot.
het geluit uit de telefoonspeaker zelf kan lekker hard.
[img]http://www.ipmart.com/contents/products/22454/extra_pic/Nokia%206300%20(2).jpg[/img]
Member
Posts: 11,898
Joined: Feb 9 2006
Gold: 886.50
Dec 10 2007 09:45am
Quote (CpTJenJen @ Mon, Dec 10 2007, 01:25pm)
de oude razr motorola kan ook niet stuk heel plat dus fijn in je zak... maar toch groot scherm.. egt een geweldig ding. ik heb alleen niet zn grote inbox .. als je dat erg vind tongue.gif


dat is dus het probleem, als je kleine zakken hebt en je beweegt te hard plooit die gsm mee en is die dus kapot, zo ging de vorige stuk:D

anderen, die g600 lijkt me wel wat, ma de prijs zal ook wel egweldig zijn met 5mp camera:)

This post was edited by Godstrike on Dec 10 2007 09:51am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 10 2007 09:53am
Quote (speedcaster @ Mon, Dec 10 2007, 12:59pm)
Ik prefereer de goeie oude Nokia 3310, of zoiets. Die knijp je NOOIT kapot. Daar kun je ook mee gooien en zo, en het essentiƫle (sms'en en bellen) kun je er mee. Goedkoop gegarandeerd.


Die heb ik nog, hij is bijna oud genoeg om naar het eerste leerjaar te gaan!
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 10 2007 09:56am
ik heb een zootje goeie hier gezien jah, vooral die nokia 6300..

1 tip:

koop geen LG chocolat original..is echt zoooo slecht !! heb ik ook.. is zo kapot..l

This post was edited by Apachai on Dec 10 2007 09:57am
Member
Posts: 11,898
Joined: Feb 9 2006
Gold: 886.50
Dec 10 2007 10:09am
ik dacht voor deze te gaan:

http://www.smartphoneshop.be/product/43610/samsung-sgh-u700.html

maar waar is hier ergens het scherm? want ik zie het echt wel nie:p

This post was edited by Godstrike on Dec 10 2007 10:10am
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 10 2007 10:10am
Quote (Apachai @ Mon, 10 Dec 2007, 16:56)
koop geen LG chocolat original..is echt zoooo slecht !! heb ik ook.. is zo kapot..l
Maar die telefoon siert je wel zo mooi! wink.gif

Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 10 2007 10:11am
?? tongue.gif
ik vind het een rotding.. ik heb em gekregen bij abonement.. zodra die over is zorg ik voor een nieuwe..
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 10 2007 11:30am
Quote (Godstrike @ Mon, Dec 10 2007, 03:45pm)
dat is dus het probleem, als je kleine zakken hebt en je beweegt te hard plooit die gsm mee en is die dus kapot, zo ging de vorige stuk:D

anderen, die g600 lijkt me wel wat, ma de prijs zal ook wel egweldig zijn met 5mp camera:)


ik heb die razr uit het raam gegooid, een krasje verder niks ik heb er al mee gevoedbalt en hard tege een muur aan gegooid toen een vriend van me hem ontweek,, hij doet het nog prima.. dat ding heeft een laadtijd van 80 min ofzo met normaal gebruik ( intensief=normaal neem ik aan) gaat ie geloof ik 4 dagen mee
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Dec 10 2007 11:39am
Quote (Godstrike @ Mon, Dec 10 2007, 05:09pm)
ik dacht voor deze te gaan:

http://www.smartphoneshop.be/product/43610/samsung-sgh-u700.html

maar waar is hier ergens het scherm? want ik zie het echt wel nie:p




dat is het scherm tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll