Quote (jaapman @ Sun, Dec 9 2007, 06:28am)
y ofc clanwars op D2
en ja ik eb die 10% te danken aan iemand die me heeft gescammed door spamme dus
vervelend voor je dat je gescammed ben.
je weet toch wel dat het je eigen schuld geweest is? d2jsp bied genoeg mogelijkheden om veilig te traden.
en als je een beetje opgelet hebt dan weet je ook hoe je met scammers om moet gaan. bij alle trades zorgen dat je de juiste screenshots maakt
en die met de juiste gegeven in het juiste forum plaatst.
door overal rond te gaan schreeuwen dat je gescammed ben en door middel van allerlei nare worden proberen duidelijk te maken dat je niet zo content bent met de trader die jou zoujuist een loer gedraaid heeft bereik je niet het beoogde doel sterker nog je zal waarschijnlijk een heleboel mensen irriteren (spam = irritant, vraag maar aan xepo)
Quote (jaapman @ Sun, Dec 9 2007, 06:28am)
y ofc clanwars op D2
hoe groot is jou clan dan? dat je een clanwar kan houden in een game van maximaal 8 personen.
This post was edited by Hellskin on Dec 9 2007 12:38am