d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tijd Voor Clanmembers > Lees Keer Vanbinnen
Prev123411Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,237
Joined: Nov 17 2006
Gold: 1,102.16
Dec 9 2007 12:28am
y ofc clanwars op D2

en ja ik eb die 10% te danken aan iemand die me heeft gescammed door spamme dus

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 9 2007 12:37am
Quote (jaapman @ Sun, Dec 9 2007, 06:28am)
y ofc clanwars op D2

en ja ik eb die 10% te danken aan iemand die me heeft gescammed door spamme dus


vervelend voor je dat je gescammed ben.
je weet toch wel dat het je eigen schuld geweest is? d2jsp bied genoeg mogelijkheden om veilig te traden.

en als je een beetje opgelet hebt dan weet je ook hoe je met scammers om moet gaan. bij alle trades zorgen dat je de juiste screenshots maakt
en die met de juiste gegeven in het juiste forum plaatst.



door overal rond te gaan schreeuwen dat je gescammed ben en door middel van allerlei nare worden proberen duidelijk te maken dat je niet zo content bent met de trader die jou zoujuist een loer gedraaid heeft bereik je niet het beoogde doel sterker nog je zal waarschijnlijk een heleboel mensen irriteren (spam = irritant, vraag maar aan xepo)



Quote (jaapman @ Sun, Dec 9 2007, 06:28am)
y ofc clanwars op D2

hoe groot is jou clan dan? dat je een clanwar kan houden in een game van maximaal 8 personen.



This post was edited by Hellskin on Dec 9 2007 12:38am
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 9 2007 02:14am
yo klar
ik zit op het moment in clan aS
denk je dat jouw clan>> hun clan?

btw wat versta jij onder fun cw's
tegen een paar rand's 3v3?
of gewoon tegen goede clans zoals
FU,aT,wep,eQ ga maar door


btw
waar staat DoF voor?

This post was edited by stefan_FFH on Dec 9 2007 02:15am
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 9 2007 03:31am
Quote (stefan_FFH @ Sun, Dec 9 2007, 08:14am)
yo klar
ik zit op het moment in clan aS
denk je dat jouw clan>> hun clan?

btw wat versta jij onder fun cw's
tegen een paar rand's 3v3?
of gewoon tegen goede clans zoals
FU,aT,wep,eQ ga maar door


btw
waar staat DoF voor?


ze hebben al een gozu CW gehad tegen GRH !!!

2 spelers van GRH vs 3 spelers van DoF= 5-0 biggrin.gif:d

maarja tongue.gif dat was lang geleden ... ik hoop dat ik snel weer kan spele jappie, dan zullen we nog is duellen tongue.gif

btw: DoF = Dutch Owning Force
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 9 2007 04:11am
hmpf clans, dan moet je weer een nieuw char lvlen met die tag, veel te vermoeiend :/
mja, veel plezier ermee! wink.gif
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 9 2007 04:25am
Quote (mrs.piggy @ Sun, Dec 9 2007, 10:11am)
hmpf clans, dan moet je weer een nieuw char lvlen met die tag, veel te vermoeiend :/
mja, veel plezier ermee! wink.gif


hehe tongue.gif duurt toch maar een paar uurtjes voor lvl 90 char dus ja tongue.gif
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 9 2007 04:36am
Quote (Falkerakatim @ Sun, Dec 9 2007, 11:25am)
hehe tongue.gif duurt toch maar een paar uurtjes voor lvl 90 char dus ja tongue.gif


paar uur? :/

Mijn lvl95 sorc duurde een anderhalf jaar tongue.gif ik ben vrij traag met zulke dinge, het is dan ook ongelooflijk saai, dat lvlen.
Member
Posts: 12,237
Joined: Nov 17 2006
Gold: 1,102.16
Dec 9 2007 05:03am
Quote (Falkerakatim @ Sun, Dec 9 2007, 09:31am)
ze hebben al een gozu CW gehad tegen GRH !!!

2 spelers van GRH vs 3 spelers van DoF= 5-0 biggrin.gif:d

maarja tongue.gif dat was lang geleden ... ik hoop dat ik snel weer kan spele jappie, dan zullen we nog is duellen tongue.gif

btw: DoF = Dutch Owning Force


<<<Dark owning forces>>>
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 9 2007 05:08am
Quote (jaapman @ Sun, Dec 9 2007, 11:03am)
<<<Dark owning forces>>>


lol ... zijt ge van naam veranderd? :s^^ ik ben er echt zeker van da het vroeger dutch was;)
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 9 2007 05:11am
Quote (stefan_FFH @ Sun, Dec 9 2007, 08:14am)
yo klar
ik zit op het moment in clan aS
denk je dat jouw clan>> hun clan?

btw wat versta jij onder fun cw's
tegen een paar rand's 3v3?
of gewoon tegen goede clans zoals
FU,aT,wep,eQ ga maar door


btw
waar staat DoF voor?


en fg2? :'( niet goed?
als je nu zegt nee niet goed kom dan maar op biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123411Next
Closed New Topic New Poll