hahaha lol vind het wel fun

bedankt voor de leuke reacties, dat sommige hun tantes helderziend zijn had ik niet echt verwacht maja

ach, ik kan er ook wat van, van het praten.. merken jullie waarschijnlijk niet zo veel van maar thuis worden ze gek

@ Twan : niet in het openbaar had ik toch gezegd? tsssss
This post was edited by Apachai on Dec 9 2007 01:05pm