d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Kerst 2007 > Wat Doe Jij Dit Jaar?
Prev12
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 9 2007 08:18am
Geef het op Twan, je hebt 0,00 FG. HEHEHE. ZE IS VAN MIJ.

Ediiiiiit: Met de familie rond de gezellige kerstboommm. Verder niks, voor zover ik al iets beslist heb.

This post was edited by ¢?NNI on Dec 9 2007 08:20am
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 9 2007 08:39am
Quote (�?NNI @ Sun, 9 Dec 2007, 15:18)
Geef het op Twan, je hebt 0,00 FG. HEHEHE. ZE IS VAN MIJ.

Ediiiiiit: Met de familie rond de gezellige kerstboommm. Verder niks, voor zover ik al iets beslist heb.
Maar tot nu toe heb ik haar meer FG gegeven dan dat jij hebt! mehehehehehe

Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Dec 9 2007 08:40am
Quote (NL-JOERI @ Sun, 9 Dec 2007, 03:02)
1 + 3 Gaat samen hier smile.gif


Zal ook zoiets zijn bij mij, eerst bij familie en dan met vrienden #1. happy.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 9 2007 08:43am
Quote (Doggy-Style @ Sun, 9 Dec 2007, 15:39)
Maar tot nu toe heb ik haar meer FG gegeven dan dat jij hebt! mehehehehehe

Hoeveel?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 9 2007 01:05pm
hahaha lol vind het wel fun smile.gif

bedankt voor de leuke reacties, dat sommige hun tantes helderziend zijn had ik niet echt verwacht maja smile.gif
ach, ik kan er ook wat van, van het praten.. merken jullie waarschijnlijk niet zo veel van maar thuis worden ze gek tongue.gif

@ Twan : niet in het openbaar had ik toch gezegd? tsssss

This post was edited by Apachai on Dec 9 2007 01:05pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 9 2007 04:25pm
0,11fg is naar apachai gegaan.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 10 2007 09:55am
even een mooi getal van maken!
perfect!

This post was edited by Ov2rkill on Dec 10 2007 09:59am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 10 2007 09:58am
bedankt bedankt, zie het allemaal wel als kerstcadeautjes smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll