d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Sig.. Help!!! > Huh
Prev12
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 11,533
Joined: Aug 14 2007
Gold: 34,188.35
Dec 8 2007 08:04am
ookal gekeken.. nog niets gevonden..

maja.. ik wilde dit in me sig zette.. en ik weet nog geen price ervoor..

miss kan jij me daarbij helpen?

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13172266&f=170&st=0#entry71517025
Member
Posts: 11,533
Joined: Aug 14 2007
Gold: 34,188.35
Dec 8 2007 08:07am
Quote (Software @ Sat, Dec 8 2007, 02:03pm)
ga naar je profile...
dan zie je in het midden bovenaan staan:
signature en daar naast een boekje met een potlood... klik daar op




THNXXXX

owh.. dankje biggrin.gif


ik heb m.. thnx biggrin.gif

This post was edited by BL_kipje on Dec 8 2007 08:10am
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Dec 8 2007 08:09am
Quote (Software @ Sat, 8 Dec 2007, 15:03)
ga naar je profile...
dan zie je in het midden bovenaan staan:
signature en daar naast een boekje met een potlood... klik daar op


-> naar profile ga je door op je accname te klkken links boven onder die blauwe balk van jsp (waar staat: Hello, 'je acc name' / log out')
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 8 2007 08:10am
Quote (BL_kipje @ Sat, Dec 8 2007, 03:07pm)
THNXXXX

owh.. dankje biggrin.gif


ghehehe, ik snap de link alleen niet helemaal, wat staat er in die link wat je in je profile wil hebben? tongue.gif
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Dec 8 2007 08:10am
zen topic wink.gif
Member
Posts: 11,533
Joined: Aug 14 2007
Gold: 34,188.35
Dec 8 2007 08:11am
Deze belt owned.. en daar heb ik ff topic voor gemaakt.. dees is behoorlijk wat geld waard biggrin.gif.. maar ik kreeg hem niet in me sig.. tongue.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 8 2007 08:11am
Quote (BL_kipje @ Sat, Dec 8 2007, 03:11pm)
Deze belt owned.. en daar heb ik ff topic voor gemaakt.. dees is behoorlijk wat geld waard biggrin.gif.. maar ik kreeg hem niet in me sig.. tongue.gif


ahaaaaa
ik d8 dat je een sig wou doen ofzo ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll