d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraagje
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 6 2007 11:11am
Quote (mUMmY- @ Thu, Dec 6 2007, 05:09pm)
Jij moet ook overal op reageren he.

/cry


/care
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 6 2007 11:12am
Quote (CpTJenJen @ Thu, Dec 6 2007, 05:08pm)
nou volgens mij heeft die kerel het best breed ( het is maar een gokje hoor )


hehe dan nog tongue.gif ... ik vind dat er hier iemand eens cursussen geldbeheer zou moeten geven aan users van d2jsp tongue.gif
ik kan ook gerrust 50€ weggeven hoor ... ik zal er niet van sterven, maar waarom zou ik zo men geld verkwisten ... er zijn hier kerels die voor al hun sterretjes achter hun naam, gerust een auto hadden kunnen kopen smile.gif dan is het maar overwegen:


E-penor vergroten met sterretjes ... versus prachtige auto ...
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 6 2007 11:13am
Quote (??NNI @ Thu, Dec 6 2007, 05:11pm)
Of je kan er meer geld uit halen en 50 pinten kopen. HEEEEEEH


wel ja .. maar ik reken aan caféprijzen, ik ben sociale drinker tongue.gif
Member
Posts: 695
Joined: Feb 8 2006
Gold: 2.91
Dec 6 2007 11:19am
dancinglock.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 6 2007 11:21am
Quote (Falkerakatim @ Thu, Dec 6 2007, 06:13pm)
wel ja .. maar ik reken aan caféprijzen, ik ben sociale drinker tongue.gif


of je bent gewoon geen gokker..



@Mummy- als ik er niet op mag reageren ken ik net zo goed niet op jsp gaan, jij reageert tog ook..

/care
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 6 2007 11:22am
Quote (Falkerakatim @ Thu, 6 Dec 2007, 18:13)
wel ja .. maar ik reken aan caféprijzen, ik ben sociale drinker tongue.gif


Nee, je snapt het niet. Zie d2jsp als een investering.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 6 2007 11:41am
Quote (�?NNI @ Thu, Dec 6 2007, 06:22pm)
Nee, je snapt het niet. Zie d2jsp als een investering.


Ik snap niet.

'k Ga voor het bier!
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 6 2007 11:56am
Quote (Ov2rkill @ Thu, Dec 6 2007, 06:41pm)
Ik snap niet.

'k Ga voor het bier!


me agree !
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 6 2007 12:28pm
Zo heeft Highroller laatst ook een paar honderd Dollar gedoneerd aan Njaguar, en vervolgens geeft ie het bijna allemaal weg... Ook 500 Fg aan mij tongue.gif Maar dat is egt zonde imo.

This post was edited by uNoTopia on Dec 6 2007 12:28pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 6 2007 01:24pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, 6 Dec 2007, 18:41)
Ik snap niet.

'k Ga voor het bier!


Jij bent een domme Belg. Hihihi. smile.gif))
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll