Quote (CpTJenJen @ Thu, Dec 6 2007, 05:08pm)
nou volgens mij heeft die kerel het best breed ( het is maar een gokje hoor )
hehe dan nog

... ik vind dat er hier iemand eens cursussen geldbeheer zou moeten geven aan users van d2jsp

ik kan ook gerrust 50€ weggeven hoor ... ik zal er niet van sterven, maar waarom zou ik zo men geld verkwisten ... er zijn hier kerels die voor al hun sterretjes achter hun naam, gerust een auto hadden kunnen kopen

dan is het maar overwegen:
E-penor vergroten met sterretjes ... versus prachtige auto ...