☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Raadsel Voor De Domme > Wees Creatief
Prev
1
2
3
4
9
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1629
Replies: 84
Track Topic
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#11
Dec 6 2007 12:25pm
Een lijntje.
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#12
Dec 6 2007 01:11pm
Quote (grhdota @ Thu, Dec 6 2007, 03:50pm)
je wilt het elke dag spele/doen en je kan niet zonder het het werkt verslavend
schaken
Quote (uNoTopia @ Thu, Dec 6 2007, 06:25pm)
Een lijntje.
snuifbuis
This post was edited by Hellskin on Dec 6 2007 01:12pm
mod-termi
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
587.10
#13
Dec 6 2007 02:42pm
Quote (edujackass @ Thu, 6 Dec 2007, 16:56)
masturberen.
heb jij daar ook al last van?
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#14
Dec 6 2007 03:44pm
kwadraten van alle getallen tussen 1 en 1000 op 2 decimalen uit je hoofd leren.
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#15
Dec 6 2007 06:06pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 6 Dec 2007, 23:44)
kwadraten van alle getallen tussen 1 en 1000 op 2 decimalen uit je hoofd leren.
ik stop meestal pas bij Pi^10
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#16
Dec 7 2007 07:51am
Quote (uNoTopia @ Fri, Dec 7 2007, 01:06am)
ik stop meestal pas bij Pi^10
daar kom ik niet eens.. ik begin er niet eens an.. of ik snap et niet of et boeit me niet of allebij
grhdota
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold
:
22.50
#17
Dec 7 2007 10:44am
hehe jullie zoeken het wel erg ver gewoon diablo ^^
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#18
Dec 7 2007 10:53am
Oh, dan bedoel je natuurlijk PvP.
BL_kipje
Member
Posts: 11,528
Joined: Aug 14 2007
Gold
:
34,188.35
#19
Dec 8 2007 06:22am
gna
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#20
Dec 8 2007 07:53am
Quote (grhdota @ Fri, Dec 7 2007, 05:44pm)
hehe jullie zoeken het wel erg ver gewoon diablo ^^
ik denk dat er nog maar weinig mensen hiero zijn die echt d2 spelen..
ik ben er 1 van ( mostly pvp of mensen boosten :S ) XD
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
9
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact