d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Vuurwerk 2007/2008
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 30 2007 06:28am
tussen de 0,00 en de 0.00 euro
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Nov 30 2007 08:34am
Wij spenderen altijd rond de 20 euro aan vuurwerk, voor de rest carbid hehehe
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Nov 30 2007 08:50am
Quote (Xepo @ Fri, 30 Nov 2007, 15:34)
Wij spenderen altijd rond de 20 euro aan vuurwerk, voor de rest carbid hehehe


ja.. das lijkt me ook wel eens lache tongue.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 30 2007 08:54am
Quote (Ov2rkill @ Fri, 30 Nov 2007, 00:12)
Ben je me weer vergeten?
















*snik*


IK HEB JE GEPLAYEDDDDDDD
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Nov 30 2007 09:08am
Quote (�?NNI @ Fri, Nov 30 2007, 03:54pm)
IK HEB JE GEPLAYEDDDDDDD


Nerd!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 30 2007 09:32am
Play chickies dat is onze motto!

www.donn-e.nl
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Nov 30 2007 09:43am
ik deed altijd vuurwerk rond de 100.00 euro.. tot 3 jaar geleje.. vorig jaar helemaal niet.. kword eindelijk volwassen !! ^^

naja, ik doe dit jaar of een klein beetje ( sier, knal is voor kleine kindjes ) en verder kost nieuwjaar me toch al te veel aan drank tongue.gif
Member
Posts: 6,323
Joined: Oct 1 2006
Gold: 0.51
Nov 30 2007 10:28am
Wat dacht u van uit gaan en u eens lekker gaan bezatten met vrienden.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Nov 30 2007 03:16pm
rotjes grondbloemen miss babypijltjes proberen voor het eerst tongue.gif
en mn pa koop meestal wat pijlen en potten
en ofc aansteeklonten xDD

kost samen denk k 50 euro

This post was edited by Zompy on Nov 30 2007 03:17pm
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Nov 30 2007 03:23pm
Quote (PureSilence @ Fri, 30 Nov 2007, 18:28)
Wat dacht u van uit gaan en u eens lekker gaan bezatten met vrienden.
Waarom niet en en?

Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll