d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo2 2keer > Lees Dit
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 3,345.00
Nov 26 2007 03:23pm
Quote (Demonsangel @ Mon, Nov 26 2007, 07:42pm)
Dus jij hebt dia 8x op je pc geinstalleerd? Wat een verspilling van ruimte en tijd.

De loader is niet bannable atm ( en dit geld al hoeveel jaren?) ik zou zelfs zeggen dat het geen third party program is maar een mod en die zijn wel toegelaten, dit hebben ze expliciet gezegd.

Ik neem aan, ik heb het zelf nooit geprobeerd, dat door de d2gfx file te vervangen, je meerdere instanties van dia tegelijk kan runnen op je pc?

Voor window mode, ik zie dat je ": -w" hebt gedaan, maar je kan er toch altijd beter bijzetten dat de mensen echt wel die spatie moeten doen om verwarring te vermijden, anders werkt het helemaal niet.
En het moet buiten de quotes staan.

Wat is er makkelijk aan meerdere keys kopen? Zonder multiple keys gaat het gewoon niet.

Maar toch proficiat voor een post zonder gwn quote of 1 woord.

deze soort loader zal nooit gebanned worden, aangezien je niks verkeerds doet.
De cd-keys zijn eerlijk gekocht, je gebruikt geen switcher of ander programma, dus daar valt niks op aantemerken.

de d2gfx file zorgt ervoor dat je het meerdere keren kan runnen, maar dat wist hij al.

en er staat een spatie na de: -w

beetje vreemde reactie.....

Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Nov 26 2007 03:46pm
loader zorgt er ook voor dat je het meerdere keren kan runnen maar dan vanuit de zelfde map maar met verschillende cdkey bestandjes

DE CDKEYS MOET JE NOG STEEDS EERLIJK KOPEN.
Member
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Nov 26 2007 04:11pm
Het is hoe dan ook een 3rd party program, iets wat we niet op d2jsp kunnen bespreken.

RosjRu je kan hier een manier vinden om het legaal te doen zonder risicos: http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=744765&f=21

Het is wel in het Engels, mocht je er nog verder hulp bij nodig hebben kan je mij gerust PMen.
Member
Gold: 16.93
Nov 26 2007 04:34pm
Quote (M[o)
nkey[115],Mon, Nov 26 2007, 10:23pm]deze soort loader zal nooit gebanned worden, aangezien je niks verkeerds doet.
De cd-keys zijn eerlijk gekocht, je gebruikt geen switcher of ander programma, dus daar valt niks op aantemerken.

de d2gfx file zorgt ervoor dat je het meerdere keren kan runnen, maar dat wist hij al.

en er staat een spatie na de: -w

beetje vreemde reactie.....

Niets vreemd aan, je moet alleen leren lezen en leren iets uitleggen. Jou reactie is vreemd

Quote (M[o)
nkey[115],Mon, Nov 26 2007, 04:45pm]De makkelijkste manier is door extra cdkeys te kopen.

Ik zou je het graag zien doen zonder multiple keys dan.

Quote (RosjRu @ Mon, Nov 26 2007, 02:26pm)
Dan moest ik een d2gfx.dll bestandje hebben (heb ik van een site) en die in alle 2 de folders plaatsen.

Hij zegt niet dat dit bestandje ervoor zorgt dat je het 2x kan runnen, jij wist het maar al de rest moet het maar kunnen rieken?

Quote (Demonsangel @ Mon, Nov 26 2007, 07:42pm)
Voor window mode, ik zie dat je ": -w" hebt gedaan, maar je kan er toch altijd beter bijzetten dat de mensen echt wel die spatie moeten doen om verwarring te vermijden, anders werkt het helemaal niet.
En het moet buiten de quotes staan.

Ik zeg juist dat je het wel gedaan hebt, maar je zou het er misschien beter bij zeggen omdat misschien niet iedereen dat weet dat je die spatie er echt moet bijzetten

@Restraind het is geen third party program, het is een modificatie, dus niet tegen de EULA.
Net zoals het veranderen van "skins" van monsters mag het, in EULA staat dat ze het toelaten zolang het de gameplay voor derden niet schaadt/...
Member
Gold: 3,345.00
Nov 26 2007 05:10pm
zonder mutiple keys is het niet legaal mogelijk.
Member
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Nov 26 2007 05:15pm
3. Responsibilities of End User.

A. Subject to the Grant of License herein above, you may not, in
    whole or in part, copy, photocopy, reproduce, translate, reverse
    engineer, derive source code, modify, disassemble, decompile,
    create derivative works based on the Program, or remove any
    proprietary notices or labels on the Program without the prior
    consent, in writing, of the Licensor.

Blizzard zal nooit openlijk modificaties toestaan, aangezien ze dan veel klanten krijgen die support verwachten van gemodificeerde producten.

Dat doet er verder ook niet toe, het is sowieso een 3rd party program (dit valt niet te betwisten), iets waar d2jsp geen discussies over toelaat.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll